וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הסוף העצוב של נופר ואליאב

18.9.2014 / 16:42

בזמן שגאגא ביקרה בישראל, ביונסה הספיקה להינשא מחדש, האקס של סיון קליין הציע נישואים והנורא מכל קרה - אליאב ונופר נפרדו. כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

במאי: דובי קליין, עריכה: רן צימט, ביגוד באדיבות פרד פרי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את הרשימה פותח הזוג הכי מעניין בתעשיית הבידור, שעשה לא מעט רעש בעולם בחודשים האחרונים - תקרית המעלית, כן מתגרשים, לא מתגרשים, סיבוב הופעות משותף כדי להשתיק את כולם, כן הריון, לא הריון. אין ספק, ביונסה וג'יי זי הם ללא ספק הזוג הכי מדובר ויש שיגידו גם הכי מתיש. אז אם לא די בכל השמועות, בשבוע האחרון דווח שהשניים גם חידשו את נדרי הנישואים שלהם בדיוק ביום ההולדת של הבוטילישס.

כעת למישהי שיכולה ללמד את קווין בי דבר או שניים על פרובוקציות לצורך פרסום. אפשר לומר הרבה דברים על ליידי גאגא, אבל אחרי ההופעה שלה בתל אביב, עדיף לסתום! גאגא הוכיחה לכולם שעם כל הכבוד לאמנים שהיו כאן - היא ללא ספק היתה זו שסיפקה את הסחורה בצורה הטובה ביותר. לא רק בגלל השואו המדהים, אלא בעיקר בגלל ה(אובר) נחמדות שלה. הגאגא, לעומת אמנים אחרים, לא ברחה בדרכים נסתרות, אלא הצטלמה עם מעריצים. מאוחר יותר היא גם שלחה להם אוכל ושתייה - שחלילה לא יתייבשו.

אליאב אוזן, נופר מור. נועם מושקוביץ
ביוש! אליאב אוזן ונופר מור/נועם מושקוביץ

במקום השלישי נמצא עוד שניים שהתישו אתכם בשבועות האחרונים. אסי עזר מול נטלי דדון, רגע, היא נעלבת ושולחת לו הודעה, אופס הוא שוב יורד עליה, היא שוב כועסת, הוא לא מפסיק ואז היא תובעת. רגע, עצרו הכל - אסי עזר מתנצל.

רגע לפני שיא השבוע, נמצא זוג חדש, שמוכיח שכסף תמיד אבל תמיד ימשך לכסף. אה כן, ושארבעה חודשים זה מספיק זמן בשביל להתחתן. אם חשבתם שנינט טייב ויוסי מזרחי מיהרו להתחתן, חכו שתשמעו על הזוג הבא. הוא האקס של סיון קליין והבן של מנכ"ל בן הפועלים, או בשמו המלא גלעד קינן. היא הנכדה של יצחק תשובה, אבל תסתובב גם אם תקראו לה שחר אלרואי. אחרי חודשים ספורים של זוגיות נוצצת (ממטבעות זהב!), החליטו השניים שהם אוהבים מספיק בכדי להתחתן. אז שיהיה במזל.

במקום הראשון, נמצא עוד זוג, עוד מלחמת התשה. אליאב אוזן עם דנית גרינברג, אליאב עם נופר מור, אליאב עם דנית, לא הוא בעצם חזר לנופר, אליאב בחר בנופר. רגע, שנייה, דיווח שקיבלנו זה עתה - אליאב ונופר נפרדו. סופית? נו באמת, איך אפשר לדעת. אחרי הכל מדובר באליאב. נכון לרגע קריאת שורות אלה, מר קעקועים וגברת חמומת מוח כבר לא. השאלה כמה זמן זה יחזיק.


גם וואלה! סלבס נפרדה מהאח של החברה הכי טובה של השכנה שלה, שהוא בעצם אחיה החורג של בת הדודה מצד האבא.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully