וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזי אין לאב: ביונסה וג'יי זי חידשו את הנישואים

שירות וואלה! סלבס

17.9.2014 / 13:01

בזמן שהעולם עסק בהספדים על מערכת היחסים שלהם או בשלל השמועות על הריון נוסף - הפאוור קאפל ביונסה וג'יי זי, נשבע אמונים זו לזה, בטקס סודי ורומנטי. וואלה! סלבס היי, מיס קרטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יום אחד כל זה יהיה שלך. בעצם, זה כבר שלך. ביונסה וג'יי זי חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שהעולם עדיין מתלבט אם בני הזוג החזק של המוזיקה העולמית עומד בפני הפרדת כוחות, או בכלל מצפים ליורש עצר שני - ביונסה וג'יי זי, על פי הדיווחים, היו עסוקים בתחילת החודש באירוע סודי ורומנטי, שציין את אהבתם של השניים.

מאז תקרית המעלית המפורסמת בחודש מאי האחרון, הפאוור קאפל עמד במרכזן של אינספור דרמות ושמועות. זה כלל סיפורים על בגידה של הראפר עם ריהאנה, על כך שהשניים ישנים בחדרים נפרדים במהלך סיבוב ההופעות המשותף, דיווחים בנוגע לגירושים בשווי מיליונים - וכמובן, השמועות על ההריון השני שהחלו אחרי שג'יי שינה מספר מילים משיר שלו, במהלך הופעה בסוף השבוע האחרון.


רוצים עוד חדשות חמות?
המאבק של לינור שפר
דיווה או זיוה? דנה אינטרנשיונל חוגגת
למה לאה שנירר מסתובבת עם כפילה?

הבית החדש של ביונסה וג'יי זי. צילום מסך
קרייזי אין לאב/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חובה, דה-ז'ה-וו!/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הכל, השניים ממשיכים להראות לעולם כמה הם מאוהבים. בתחילת החודש, אפילו ציינו את אהבתם ונאמנותם אחד לשנייה, בטקס קידושים מיוחד שכלל חידוש נדרים - שנערך בתחילת החודש, בזמן השניים בילו בחופי דרום צרפת במהלך חגיגות יום הולדתה ה-33 של נסיכת הפופ.

על פי מגזין ספרדי, הדיווה החליטה שיום הולדתה הוא תאריך מושלם להפגין את אהבתם של השניים - ולשים את הכותרות השליליות של השנה האחרונה מאחוריהם ולהתקדם הלאה כזוג. מקורב סיפר למגזין : "ביונסה וג'יי זי היו בחוף פרטי יחד עם אמה של ביונסה, טינה, בתם בלו אייבי וקבוצה מצומצמת של חברים - שם הם ערכו מחדש את טקס הנדרים שלהם במה בטקס קצר ששימש גם כחגיגות יום ההולדת של בי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוטילישס! ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבת אותך כמו XO! בלו אייבי משחקת בחול/מערכת וואלה!, צילום מסך

על סמך הדיווחים, בחגיגה המצומצת הוגש מזון גורמה שהוכן על ידי השף של השניים, המון אלכוהול, והכל על גבי סיפונה של יאכטה שכורה בשווי של חצי מיליון דולר. אחר כך, המשיכו לטייל לאורך חופי הריביירה באיטליה. "מעכשיו הם יציינו גם את התאריך החדש, במקביל ליום חתונתם", סיפר המקור למגזין. לקרובים שלהם, הודיעו בני הזוג הנוצץ כי הם "מתמקדים כרגע בעבודה משותפת על היחסים בינהם". חזקו ואמצו.


גם וואלה! סלבס מציינת בכל יום את הרגע שבו התמכרה לפחמימה. יאמי.


רכלו על הטקס של ביונסה וג'יי זי בפיייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דראנק אין לאב! ביונסה וג'יי זי חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully