וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק של לינור שפר

וואלה! סלבס

17.9.2014 / 0:01

ויכוחים על תקציב מזון? הצחקתם את כוכבת "האח הגדול". בימים אלה לינור שפר לוקחת חלק במאבק הרבה יותר חשוב, שנוגע לה באופן אישי. שימו לב, זה מרגש. וואלה! סלבס לוחמנית

לינור שפר. גיא כושי ויריב פיין
לינור שפר לוחמת הצדק!/גיא כושי ויריב פיין

אם גם אתם נמנים בין אלו שחושבים שלינור שפר היא רק פנים יפות וטונים גבוהים - אתם מוזמנים למצוא את הכובע הקרוב לידיכם ופשוט להתחיל לאכול אותו. למה? כי הגברת שפר היא הרבה מעבר לכך. בימים אלה, היא גם אקטיביסטית שנלחמת למען מטרה חשובה מאוד.

לאלו מכם שלא ידעו - שפר היא בוגרת בית הספר לקציני ים שבעכו. לאחרונה, החליט משרד הפנים להרוס את בית הספר המדובר לטובת בניית טיילת חדשה על חוף הים בעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל מה, הנהלת בית הספר, כמו גם תלמידיה ובוגריה, מסרבים לקבל את הבשורה המרה ולאחרונה פתחו במאבק נגד צו ההריסה. מי שהצטרפה למאבק, היא כמובן כוכבת 'האח הגדול', שבית הספר קרוב מאוד ללבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסו למצוא את לינור. תמונת המחזור/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חברים יקרים, שמי לינור שפר", כתבה התלמידה לשעבר בפייסבוק שלה, "ואני בוגרת כ"ג יורדי הסירה בית הספר לקציני ים - עכו. במקום שבו משיגים מעבר לציוני בגרות גבוהים. מלמדים על ערכים, משמעת, כבוד, גבורה ואנושיות", כתבה שפר והוסיפה, "לאחרונה שמעתי שרוצים לסגור את הפנימייה. בבקשבה תעזרו לנו עם האסון הזה. שלילדים שלנו יהיה עתיד טוב יותר ואופציה ללמוד בקציני ים. תודה מראש.. שלכם לינור שפר בוגרת מחזור מ"ט גאה!!


וואלה! סלבס עדיין נלחמת שלא יפנו את ארגז החול מתחת לבית. זה המקום היחיד שהיא יכולה לעשות צרכים בלי שיפריעו לה.


רכלו על המאבק של לינור בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully