וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השערוריות: אסי עזר מתנצל בפומבי

וואלה! סלבס

14.9.2014 / 15:30

המנחה צחק על נטלי דדון, השמיע את השכנה גונחת בשידור חי וקיבל תביעה של כחצי מיליון שקלים? קבלו את בקשת הסליחה של עזר. "עשיתי דברים שאני מתחרט עליהם", כתב. וואלה! סלבס סורי

אסי עזר. ניר פקין
קונגרג'וליישנז! אסי עזר עם אלברט/ניר פקין

תקופת החגים שבפתח, כנראה עשתה לאסי עזר חשק ליישב את ההדורים עם העולם - כך שמגיש הרדיו החליט לנצל תאריך מיוחד עבורו בכדי להתנצל בפני כל העולם. או לפחות בפני אלה שנפגעו ממנו בתקופה האחרונה, בהם מישהי אחת שכולם דיברו עליה. נו, נטלי דדון.

בשבועות האחרונים, שמו של עזר נקשר בכמה שערוריות שנוצרו בזמן שידור תכנית הרדיו שלו. בין השאר, השמיע הקלטה של שכנתו כשהיא גונחת בעת אקט מיני ולעג בשידור חי לתמונות וסטטוסים שפרסמה דדון ברשת, בתקופת מבצע "צוק איתן". לצד התגובות הזועמות שקיבל מהקהל וההד השלילי שדבריו יצרו, העניין הסתיים באזהרה לפני תביעה שהוגשה על ידי הדוגמנית נגד עזר, המגישה שלצדו דפנה לוסטיג ותחנת "רדיו תל אביב" בשבוע שעבר - שבה דרשה פיצוי של כ-500 אלף ש"ח.


עוד סיפורים נוצצים:
אליאב אוזן ונופר מור נפרדו
יהודה לוי בורח מצלמי הפפראצי
כל המפורסמים בילו בהופעה של ליידי גאגא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטלי, שומעת? עזר ודדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, כאמור, עזר מתנצל בפומבי - ייתכן שבהשפעת בן הזוג הספרדי שלו, אלברט אסקולה, שציין שנתיים לזוגיות שלהם בסוף השבוע. "בסימן היום המיוחד הזה עבורי אני גם רוצה לנצל את הבמה ולהגיד שבתקופה האחרונה עשיתי כמה דברים שאני מתחרט עליהם. כל אותם דברים קרו בתוכנית הרדיו שלי", כתב עזר בעמוד הפייסבוק הפומבי שלו. "הסבר קצר - התחלתי לשדר ברדיו לפני שלושה חודשים. זו חוויה שחדשה לי לגמרי. מרגשת ושונה. אני לומד", הצדיק את מעשיו.

סטטוס של אסי עזר. פייסבוק, צילום מסך
סורי. הסטטוס של אסי עזר/צילום מסך, פייסבוק

"ברדיו הרשתי לעצמי להתפרע, להיות נועז יותר, בוטה יותר, מוקצן יותר. גם על חשבונם של אחרים (היי לשכנה שלי, היי לנטלי דדון וכו'). אני מצטער על כך. בתקופה הקרובה אני מתכוון לנסות להוכיח לעצמי שאפשר להיות משעשע, נועז וכייפי ברדיו גם בלי לפגוע באף אחד ומבלי ליצור במאזינים תחושת אי נוחות", הוסיף בסטטוס שלו. "מקווה שזה יעבוד. בטח יהיו עוד כמה מעידות בעתיד אבל אני אנושי, וזה בסדר".

"אני גם רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל מי שעוקב אחרי כאן - תודה על הפידבק, התמיכה והביקורת. זה עוזר לתהליך הלמידה, זה עוזר לחזור לקרקע, זו אחלה מראה עבורי. אלה שעושים את זה באופן ענייני ולא מתלהם- תמשיכו!", עקץ עזר את עוקביו ברשתות החברתיות. "שבת שלום לכולם, תודה על האהבה שלכם- לרגע היא לא נלקחה כמובנת מאליה". אכן, מרגש.

דדון, אם תהיתם, לא הגיבה לסטטוס של עזר בפייסבוק. זאת, ככל הנראה מכיוון שהעניין עדיין נמצא תחת הליכים משפטיים.


וואלה! סלבס מתנצלת מקרב לב בפני אסי, על כל החלומות האירוטיים שהיו לה בכיכובו של אלברט. אופס, היא לא היתה אמורה לספר על זה?


רכלו על ההתנצלות של אסי עזר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully