וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפלצת בארץ: ליידי גאגא נחתה בישראל

וואלה! סלבס

11.9.2014 / 19:23

אחרי כמה שבועות של אי וודאות - סוף סוף זה קרה. ליידי גאגא, אחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם, נחתה על אדמת ארץ הקודש לרגל הופעה אחת בפארק הירקון. וואלה! סלבס כחול-לבן

תמונות גולשים

צלמי הפפראצי בהיכון: אחרי שהיו לא מעט שמועות לגבי ביטול הגעתה של הזמרת הכי מטורללת בתעשיית המוזיקה, הלא היא ליידי גאגא, להופעה בישראל - הזמרת הוכיחה לכולם ששום מצב ביטחוני כזה או אחר ירתיע אותה, ונחתה היום (ו') בארץ.


עוד סיפורים נוצצים:
מה השתנה בפנים של ריאן ריינולדס?
כמה סודות שלא ידעתם על פינק

ליידי גאגא. אלירן אביטל,
וולקאם! ליידי גאגא מגיעה לנתב"ג/אלירן אביטל

מיס גאגא, נחתה בישראל לרגל הופעה בפארק הירקון, שתתרחש מחר (ש') אל מול קהל של כ-50 אלף צופים נלהבים - שרכשו כרטיס בכדי לראות אותה מפזזת על הבמה.

מטוסה הפרטי של גאגא נחת בנמל התעופה בן גוריון, כשעליו נמצאים חברי הצוות האישי שמלווה אותה לכל מקום במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי. המטוס, המריא בשעות הצהריים מדובאי (שם הופיעה המפלצת לפני כיומיים), עצר בירדן למשך כחצי שעה - ואז המריא שוב, הפעם לקראת נחיתה בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליידי גאגא. אלירן אביטל,
בגב זקוף! גאגא על אדמת ארץ הקודש/אלירן אביטל

בשדה התעופה הישראלי, חיכו לה שומרי ראש, הפמלייה הישראלית שתלווה אותה וכאמור צלמי הפפארצי, שהמתינו לזמרת בכיליון עיניים. משם, ליידי גאגא נסעה למלון היוקרה שממוקם במרינה בהרצליה, שם עשתה צ'ק אין בסוויטה הנשיאותית. זו שבה ישן גם ג'סטין טימברלייק שביקר בארץ לפני מספר חודשים.

ליידי גאגא. אלירן אביטל,
ביוש. גאגא עולה להסעה/אלירן אביטל

לוח הזמנים של ליידי גאגא צפוף, שכן ביום ראשון בערב היא כבר תעזוב את ישראל ותמשיך במסע ההופעות שלה. זאת, לא לפני שתבקר בירושלים ובאתרים הקדושים, כפי שמתוכנן לה. בשעות ביקורה בארץ


וואלה! סלבס רוצה שליידי גאגא תעשה עם הגוף שלה מה שהיא רוצה ואחר כך תמחא לה כפיים, תוך שהיא שומרת על פני פוקר.


רכלו על הביקור של גאגא בארץ גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully