וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסלבס מברכים את נינט טייב ויוסי מזרחי

10.9.2014 / 16:30

האורחים הרבים שנהרו לחתונת השנה של נינט ויוסי, לא פספסו את ההזדמנות לעצור - לאחל לזוג הטרי מזל טוב וכמובן לספר אם הם שמו כסף או מתנה. טוב, חלקם לפחות. וואלה! סלבס סופרת צ'קים

צילום: דוד קורן, עריכה: רן צימט ומאיה בן ניסן

מה לא נאמר על החתונה הנוצצת של נינט טייב ויוסי מזרחי, או כפי שכולם אוהבים לכנותה ה"חתונינט". עשרות סרטונים פורסמו, מאות סטטוסים בפייסבוק הוקדשו לשמלה של הכלה, וכולם, אבל כולם, רצו להיות חלק מהאירוע המרגש.

לצערכם (וגם לצערה של וואלה! סלבס), רק יחידי סגולה (פלוס כמה מזדנבים) קיבלו את ההזמנה המדוברת - כפי שפורסמה כאן לראשונה. הסבב הראשון של האורחים, אלו שמקורבים יותר לזוג, בהם שלומי שבן ויובל שרף, טמירה ירדני וצביקה הדר, הוכנסו ישירות לאולם. זאת, מבלי לעבור את ההתחככות בצלמי הפפראצי שחיכו מעבר לגדר.


רוצים עוד רכילות?
חתונינט: קליפ החתונה שעוד לא ראיתם
הדרמה של טהוניה רובל בשדה התעופה
נינה התחתנה, מי האורחים המפורסמים שהגיעו לחגוג?

נינט טייב חתונה. ניר פקין
שיהיה במזל! יוסי מזרחי ונינט טייב/ניר פקין

בסבב השני, שאליו הגיעו המכרים והחברים שקרובים קצת פחות, השמירה היתה כבר פחות קפדנית. המפורסמים, נאלצו לעבור דרך עדר הכתבים והצלמים שחיכו מחוץ לאולם. בין אלה שהגיעו לאחל מזל טוב, ניתן היה למצוא את ציון ברוך וארוסתו יאנה יוסף, שאיחלה לזוג "המון אהבה וכיף".

הזמר עברי לידר הגיע בלוק מעונב ואיחל לנינה, "שיהיה לה הכי טוב בעולם חיים להמון שנים שיהיה לה כיף שתהיה מאושרת". מה עם המעצבת-שחקנית דורית בר אור? לה בכלל לא מפריע שהתפריט הוא צמחוני. למה? "במילא אני משתכרת מהר אז לא מפריע לי מה יגישו לאכול". פייר? צודקת!


וואלה! סלבס מאחלת לזוג שיבין יום אחד שהם צריכים לצרף צלע שלישית למערכת שלהם. אותה כמובן!.


רכלו על האורחים הנוצצים של נינט ויוסי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully