וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסי דרסי בהלם: כוכבי "נשואים פלוס" מתאחדים

שירות וואלה! סלבס

10.9.2014 / 15:59

תודו שהתגעגעתם! בטלוויזיה אולי משדרים שוב את הגרסה הישראלית המוצלחת פחות - אך בלוס אנג'לס משפחת באנדי האהובה מ"נשואים פלוס" שולחת ד"ש מהניינטיז. וואלה! סלבס לא מתפקדת

נשואים פלוס. ספלאש
מזל טוב פגי! דיוויד פוסטינו, אד אוניל, קייטי סגל וכריסטינה אפלגייט/ספלאש

סוף סוף, משפחת באנדי היא משפחה מאושרת ומלוכדת! 17 שנים אחרי שידור הפרק האחרון של הקומדיה האהובה "נשואים פלוס", המשפחה הכי לא מתפקדת מהניינטיז התאחדה - אבל רק כדי לתמוך באם המשפחה, פגי באנדי. טוב,למעשה מדובר בשחקנית קייטי סגל, שהצליחה לאחד ליום אחד את באד, קלי וכמובן, אל באנדי לתמונה משפחתית מחודשת.

הסיבה לאיחוד של חברי הסיטקום, היא העובדה שסגל קיבלה כוכב בשדרות הכוכבים בהוליוד - מה שהביא את בני המשפחה לעודד את האמא האהובה מהצד. כן, זה כלל צילום של כולם יחדיו, לזכר ימים עברו.


רוצים עוד חדשות חמות?
הדרמה של טהוניה רובל בשדה התעופה
חתונינט: קליפ החתונה שעוד לא ראיתם
חופשיים לרגע: אגם רודברג ועפר שכטר מבלים

נשואים פלוס. ספלאש
רגע, איפה באק? משפחת באנדי בהרכב מלא/ספלאש

הטיימניג של הטקס הוא לא מקרי. הערב (ד'), עולה בארצות הברית העונה השביעית של הדרמה "ילדי האנרכיה", שם משחקת סיגל. בזכות הסדרה, השחקנ ית הבוגרת זכתה למעריצים מדור חדש.

מאות המעריצים שחיכו לסגל לאורך השדרה, זכו לחזות באיחוד המרגש, שכלל את אוניל שגילם את בעלה הלא יוצלח (שמאז קיבל חיים חדשים ב"משפחה מודרנית"), את כריסטינה אפלגייט ששיחקה את בתה הסתומה קלי באנדי ואת דיוויד פוסטינו - שלעד יזכר בתור באד, הילד הלוזר החביב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשואים פלוס. ספלאש
ראית את הגירסה הישראלית שעשו לנו? פחחח/ספלאש

לכבוד המאורע, אתר האינטרנט של שדרת הכוכבים פירסם סרטון, שבו נראית אפלגייט מספרת על העבודה עם סגל. "כשפגשתי את קייטי הייתי בת 15, אז עברו בעצם 10 שנים מאז הפגישה הראשונה...", אמרה בצחוק. "אני בחיים לא אשכח את היום שנפגשנו".

"לא ראיתי מישהי שנראית כל כך טוב בג'ינס וחולצת טי שירט, והעובדה שהיום, בגיל 60, את נראית יותר טוב גורמת לי לחלחלה. כי אני, עדיין מנסה להוריד את המשקל שהעלתי מהלידה". חה.


גם וואלה! סלבס אוהבת להתרפק על העבר שלה, כילדת רחוב בנתניה.


רכלו על משפחת באנדי בפייסבוק

נשואים פלוס. yes
ככה זה נראה פעם. משפחת באנדי/yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully