וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על פינק

שירות וואלה! סלבס

12.9.2014 / 0:36

# גם אתם תמיד תהיתם למה לזמרת פינק קוראים בשם המוזר הזה ומי בעצם נתן לה את השם? עכשיו כדאי שתדעו שהשם המפורסם ניתן לזמרת על ידי חבריה, שצפו בסרט של קוונטין טרנטינו, "כלבי אשמורת" - שם לאחת הדמויות קראו מיסטר פינק. מקורי.

# נראה שחייה של פינק לא תמיד היו ורודים. בצעירותה, היתה הזמרת המפורסמת ילדה מופרעת, שאף התמכרה בשלב מסוים לסמים כבדים כמו קריסטל, מריחואנה, אקסטזי ועוד. בגיל 15, היא כמעט מתה ממנת יתר. מלחיץ.

פינק. GettyImages
ילדה מופרעת! פינק/GettyImages

# אבל זו לא הטראומה היחידה שהבחורה הוורודה עברה. מספר שנים לפני שהביאה את בתה הבכורה לאוויר העולם - פינק עברה הפלה טבעית. את דבר ההפלה, חשפה הכוכבת בתכניתה של אלן דג'נרס, אך לא הרחיבה בנושא.

# אם יש מישהי שיכולה להזדהות עם פינק, היא טל גלבוע. למה? כי גם פינק לא מאמינה באכילת חיות. כן, הגברת עם המיתרים המרטיטים היא צמחונית לכל דבר. אולי אחרי שיחה עם הזוכה של "האח הגדול" היא תהפוך לטבעונית?

# אם אתם מחפשים עוד הוכחה לכך שפינק היא אישה חזקה, אז תדעו שבמסגרת כל האג'נדה הפמיניסטית שלה, פינק לא חיכתה לטבעת אירוסים ופשוט הציעה לבן זוגה, קארי הארט, נישואים. איך? היא אחזה בשלט גדול עליו כתוב "התינשא לי?". החבר, שחשב שבת הזוג שלו מתבדחת, הבין מהר מאוד שלא מדובר בעוד תעלול שלה, כשזו שלפה עוד שלט שעליו כתוב "אני רצינית". רומנטי משהו.


רכלו על הסודות של פינק בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully