וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ריאן ריינולדס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

12.9.2014 / 0:43

הוא נחשב לאחד הגברים הסקסיים על הגלובוס, שחקן הוליוודי כובש ואפילו הספיק להתחתן עם שתיים מהכוכבות הנוצצות בעולם. צפו וגלו איך התבגר ריאן ריינולדס. וואלה! סלבס בלונדי

אימג'בנק GettyImages

כבר כמה שנים שהעולם מתחבט בשאלה איך ריאן ריינולדס עשה את זה, כלומר, איך הצליח להחליף טבעות נישואים עם שתיים מהבלונדיניות הלוהטות בעולם. אחריו גירושיו מסקרלט ג'והנסון (שהתגברה די מהר), צעד לעבר החופה עם זו שראיתם איך התבגרה רק בשבוע שעבר. כיצד השחקן ההוליוודי המוכשר הצליח לכבוש את לבן? ובכן, אולי עכשיו תקבלו פתרון לתעלומה.

ריינולדס בן ה-37, מפזר את הצ'ארם ההוליוודי שלו כבר שנים בתעשיית הבידור האמריקנית. זה התחייל כשהקנדי הופיע לפני כ-25 שנים על מסך הטלוויזיה, המשיך ככוכב נוער (היוש, "סברינה מכשפה צעירה") והפך לשחקן מבוקש. בדרך לשם, נער המסיבות המצחיק בילה בין הסדינים במציאות גם עם אלאניס מוריסט, ג'והנסון, סנדרה בולוק וכמובן, לייבלי אשתו. אין הפלא, אם כך, שבשנת 2010 הוכתר על ידי מגזין "פיפל" כגבר הסקסי עלי אדמות.

אבל האם הפרצוף של הצ'ארמר ההוליוודי נותר זהה לאורך השנים שבהן התבגר בהוליווד? וואלה! סלבס החליטה לבחון את פניו הנאות של ריאן ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך ריינולדס השתנה והתבגר על השטיח האדום. צחוק איתו? לא בדיוק.


וואלה! סלבס לא בקטע של בלונדים, אבל שחורדיני? תביאו לה כזה!


עוד מתיחות פנים: בלייק לייבלי | אמה ווטסון | מתיו פרי | רובין וויליאמס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully