וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכה יהודייה: גווינת' פאלטרו מתגיירת

שירות וואלה! סלבס

7.9.2014 / 10:46

אחרי שהתחנכה על פי הדת הנוצרית והיהודית - וגילתה את הקבלה, פאלטרו לוקחת את המורשת צעד אחד קדימה ועוברת תהליך גיור על מנת להפוך לכשרה באופן רשמי. וואלה! סלבס שומרת נגיעה

גווינת' פאלטרו. ספלאש
ברור לך שזה לא יעבור אצל הרבנים, נכון? גווינת' פאלטרו/ספלאש

במשך שנים היא נחשבה לנסיכה היהודייה של הוליווד, ועכשיו היא עומדת להפוך לאחת כזו באופן רשמי. אתרים מעבר לים מדווחים כי השחקנית גווינת' פאלטרו, עומדת בפני תהליך גיור רשמי שבסופו תהפוך ליהודייה כשרה ורשמית מן המניין. ברוכה הבאה למשפחה, בובל'ה.

פאלטרו, בת ה-41, נחשבת לאחת מיקירות קהילת הקבלה, לאחר שבמשך שנים למדה את מנהגיה וחוקיה. אחרי הפרידה מבעלה הרוקר כריס מרטין בחודש מרץ האחרון, היא החלה להתקרב יותר לדת היהודית. השחקנית הבלונדינית היא חצי יהודייה - אביה הוא המפיק והבמאי היהודי ברוס פאלטרו, צאצא למשפחת רבנים ידועה מקרקוב, משפחת פאלטרוביץ' ואילו אמה השחקנית בליית' דאנר היא נוצרית.


רוצים עוד חדשות חמות?
יפה בלבן: שרי גבעתי התחתנה
חנה ספירס:במיטה עם מורן אטיאס
אבוי! שני כוכבי "עד סוף העולם" נפרדו

גווינת פאלטרו לובשת ולנטינו קוטור לגאלת המט השנתית במוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, מאי 2013. Larry Busacca, GettyImages
נסיכה יהודית/GettyImages, Larry Busacca

בעבר, התייחסה השחקנית לילדותה, אז גדלה על רזי שתי הדתות, כשאמרה ש"זאת הייתה דרך מאוד נחמדה לגדול". עם זאת, הצהירה בעבר שהיא לא מאמינה בדת, " אני מאמינה ברוחניות. דת היא הגורם לכל הבעיות בעולם". אך כעת נדמה שהקשר החם עם עולם היהדות התחזק ופאלטרו החליטה לקחת את האמונה שלה צעד אחד קדימה.

השחקנית התראיינה בעבר וסיפרה שהיא מגדלת את שני ילדיה, אפל בת ה-10 ומוזס בן השמונה, על פי היהדות, אחרי שלמדה על ההיסטוריה היהודית של משפחתה מצד אביה, בזמן שהשתתפה בגירסה האמריקנית של התוכנית "מי אתה חושב שאתה". בתוכנית עצמה גילתה השחקנית שאביה הוא צאצא למשפחה בת 17 דורות של רבנים ממזרח אירופה.


גם וואלה! סלבס החליטה להמיר את דתה והצטרפה לכנסיית "ביונסה".


רכלו על הגיור של גווינת' בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully