וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוי! שני כוכבי "עד סוף העולם" נפרדו

וואלה! סלבס

7.9.2014 / 0:01

הם אמנם לא התחברו בתקופת הצילומים, אך עם שידור ריאליטי הגרושים בכיכובם - זואי גיגי וטל בורשטיין התאהבו. למרבה הצער, הזוגיות לא החזיקה מעמד עד סוף העונה. וואלה! סלבס שברון לב

עד סוף העולם. תום זואילי, מערכת וואלה! NEWS
כבר לא. זואי גיגי וטל בורשטיין/מערכת וואלה! NEWS, תום זואילי

כל פרידה היא מכאיבה, במיוחד אם מדובר בפרידה שמגיעה בפרק ב' של החיים. רק תשאלו את צמד כוכבי ריאליטי הגרושים "עד סוף העולם" - זואי גיגי וטל בורשטיין - שהגיעו להתחרות בנפרד, כל אחד עם האקס שלו, אך לפני כשלושה חודשים מצאו את עצמם מאוהבים האחד בשנייה. עם זאת, לקראת סיום שידורו של הריאליטי, הרומן מהמסך כנראה הסתיים, כך שלמרבה הצער לאחרונה השניים החליטו להיפרד.


עוד סיפורים נוצצים:
גלית גוטמן והחבר סופגים קולטורה
אביבית בר זוהר עוברת לעולם הילדים
קים קרדשיאן מציגה: תאונת אופנה מביכה

זואי, עד סוף העולם. פייסבוק, צילום מסך
פעם זה מה שכתב לה. הגדילו את התמונה וקראו את התכתבות בין משתתפי "עד סוף העולם"/צילום מסך, פייסבוק

בתחילת העונה החמה, רומן הקיץ של הגרושים מהמסך הקטן עוד נראה מבטיח. גיגי בת ה-30 סיפרה לבעלה לשעבר, דניאל בן שושן, שעורך הדין בורשטיין (האקס של שמרית) - מבלה איתה בקטע רומנטי. אחרי שניסו לשמור על הזוגיות בסוד ואז עברו להביע אהבה בפומבי ברשתות החברתיות, במהלך השבועות התגלו חילוקי דעות בין השניים.

לוואלה! סלבס נודע כי ימים ספורים אחרי חגיגת יום הולדתו ה-39 של עורך הדין יוצא הריאליטי, הם החליטו לסיים את הקשר הזוגי בפתאומיות. "הפרידה התרחשה יום אחד, במהירות כזו שהפתיעה את כל חבריהם", סיפר מכר של השניים, "מצער, כי זו היתה זוגיות מבטיחה. הם היו מאוהבים בטירוף". עם זאת, גיגי התגברה על החבר מהריאליטי במהירות, כיוון שכעת היא כבר מנהלת קשר חדש עם בחור שצעיר ממנה בכחמש שנים. מתגברת ומתבגרת, בערך.


וואלה! סלבס יודעת שכל רומן של קיץ נגמר כמו מפגש שלה עם מדוזה. בכוויה.


רכלו על הפרידה של כוכבי "עד סוף העולם" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully