וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה בלייק לייבלי?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

5.9.2014 / 2:49

האיט גירל הבלונדינית מ"גוסיפ גירל" תחגוג בקרוב עשור תחת אור הזרקורים? שימו לב איך לייבלי השתנתה מאז שהתחלתם לרכל עליה ועד שהפכה ליקירת חובבי האופנה. וואלה! סלבס XOXO

אימג'בנק GettyImages

האם "גוסיפ גירל" מוכנה לזה? השחקנית בלייק לייבלי תחגוג בקרוב עשור ארוך מול המצלמות. עשר שנים שבהן פרצה לתודעה כבת דמותה של סרינה בסדרת הלהיט על חבורת העשירים ממנהטן, ועיצבה את דרכה להיות אהובת עורכי האופנה והפאשניסטות ברחבי העולם - גם אם לא עשתה משהו משמעותי מלבד הסדרה המדוברת ההיא.

לייבלי, שגדלה במשפחה הוליוודית היישר למקצוע הנכון (בכל זאת, אי אפשר אחרת כשאבא שלך במאי), הספיקה במהלך השנים להתבגר על המסך מלא התככים והמזימות, להופיע כמה פעמים גם בלהיטי קולנוע - וכמובן, לצאת עם אלה שחלקו איתה זמן מסך, מה שנגמר (לפי שעה) בנישואים מפתיעים לכוכב שזרק עבורה את סקרלט ג'והנסון (!) - ריאן ריינולדס.

אבל האם הפרצוף המתועד של האיט-גירל נותר זהה לאורך השנים שבהן היא מתבגרת? וואלה! סלבס לא מוותרת על בדיקת הפנים של בלייק ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך לייבלי השתנתה והתבגרה במקביל לבת דמותה הנוצצת. אחר כך, תוכלו לרכל עליה כאוות נפשכם.


וואלה! סלבס לא מרכלת. טוב, רק כשהיא ישנה.


עוד מתיחות פנים: אמה ווטסון | מתיו פרי | רובין וויליאמס | ג'ואן ריברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully