וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השערוריה שהסעירה את הוליווד

4.9.2014 / 17:25

בין החינה של נינט טייב להריון של החברה הכי טובה שלה והתקפי החרדה של האקס - בר רפאלי חגגה ביוון והתעלמה מהשמועות על דליפת תמונות עירום שלה. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עריכה: מאיה בן ניסן

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד נפתח בבשורה משמחת עבור הגברת נינט טייב, שסביר להניח שכבר מצאה שידוך לבת שלה. זאת כמובן במידה שהחברה הכי טובה שלה - יובל שרף - תביא לעולם בן זכר. כן, שרף ושלומי שבן סוף סוף בהריון, ואם באולטראסאונד יראו בן, אז סביר להניח שנהיה עדים ללידתו של הפאוור קאפל הבא של תעשיית הבידור.

אם כבר בנינט עסקינן, קבלו החגיגה הכי מתוקשרת במדינה -החינינה. או במילים אחרות החינה של נינה ויוסי מזרחי, שמשכה לא מעט תשומת לב. נינט, מרוקאית בנשמה, הרימה טקס שלא היה מבייש גם את ראש העיר מרקש - עם אין ספור ניידים שתיעדו את הרגע ושלחו למדורי הרכילות. כי אם כבר שמתם מתנה, אז לפחות שמישהו ישלם לכם על זה, לא?

אל המקום השלישי מגיע האקס של נינט, הלא הוא יהודה לוי. בזמן שהיא עושה "קולולו" ומפנטזת על שמלת הכלולות - לוי השיק את הסדרה החדשה בכיכובו, על כוכב שחברה שלו זרקה אותו והוא סובל מהתקפי חרדה. נשמע לכם מוכר? גם ללוי. בנות מתוקות, תנוחו, הוא לא מחפש אהבה. לפחות לא כרגע.

הרשימה. צילום: אלי דסה, אביב חופי, סטודיו לם וליץ
הלבשה: FRED PERRY,
מברוק! שלומי שבן ויובל שרף/צילום: אלי דסה, אביב חופי, סטודיו לם וליץ הלבשה: FRED PERRY

את המקום השני תופסת הטופמודל בר רפאלי, או יותר נכון חיי האהבה שלה. מי היה מאמין? רפאלי, כן כן, בר רפאלי מתנשקת עם החבר ביוון. רגע, מה, היא מתחרמנת עם החבר בחוף הים במיקונוס? רפאלי בביקיני קטנטן שחושף ישבן? בר רפאלי, הלו? מה נסגר? פייר, וואלה! סלבס אוהבת אותך ככה.

במקום הראשון נמצאת שערוריית השערוריות. תמונה של החזה של קייט אפטון ראיתם בעבר, אבל תמונה של איבר המין של קייט אפטון? תמונות עירום של ג'ניפר לורנס? העולם לא השתגע, אלה כוכבות הוליווד שכן. האקר שובב החליט לפרוץ לטלפונים של עשרות מפורסמות ולשלוף משם את תמונות העירום שלהן. אגב רפאלי, יש טענות שתמונות שרצות ברשת שייכות לה. איך לומר? התמונות לא כאלה עדינות.


תמונות העירום של וואלה! סלבס מעולם לא דלפו לרשת, רק בגלל שלאף אחד אין את האומץ לבחון ולהעביר אותן הלאה.


רכלו על הרשימה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully