וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי מודה: "אני לא מוכן לאהבה"

2.9.2014 / 12:45

השחקן הכי מסוקס על המסך שלכם, השיק את הסדרה החדשה, שהיה מעורב בכתיבתה ובה הוא גם משחק בתפקיד הראשי של כוכב מקומי - מה שגרם לו לדבר בפתיחות על השנה הקשה שעברה עליו. וואלה! סלבס מעולפת

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

אין מה לומר, יהודה לוי הוא ללא ספק הכוכב הכי זוהר בביצה הישראלית. אחרי שכבר נגע בהכל, החל ממחזות זמר, דרך טלנובלות ועד לתפקידים ראשיים בסרטי קולנוע - השחקן המסוקס עובר צד ומשיק סדרה שהיה שותף בכתיבתה, יחד עם שירלי מושיוף.

אתמול (ב'), השיק לוי את הסדרה בקול תרועה, לצד חבריו הקרובים, בהם עפר שכטר, עדי הימלבלוי ושלום מיכאלשווילי. מעל לכל, ריחפו כמובן זכרונות מהשנה הקשה בחייו של לוי - שכללה פרידה מתוקשרת מבת הזוג, החקירה המשטרתית בחשד לשימוש בסמים וכמובן, התמודדות עם החתונה וההריון של האקסית המיתולוגית, נינט טייב.

במקרה, או שלא, הסדרה החדשה "איש חשוב מאוד", שתעלה בקרוב בהוט - מביאה את סיפורו של כוכב מצליח שחברתו עוזבת אותו ומצבו הנפשי מתחיל להדרדר. למרות הדמיון המופרע, לוי טוען שאין שום קשר בין הסדרה למציאות. "מה שעברתי בחיים האישיים שלי, מסתבר שזו היתה השפעה עתידית", הסביר. "הסדרה הזו נכתבה לפני ארבע שנים, שזה הכי הזוי".


רוצים עוד רכילות חמה?
מפרץ האהבה: בר רפאלי והחבר בסשן מזמוזים לוהט בים
פרסום ראשון: יובל שרף ושלומי שבן מצפים לתינוק
איך נראית שמלת הכלה של אנג'לינה ג'ולי?

יהודה לוי. דייב שחר
מחפש אהבה? יהודה לוי/דייב שחר

אך נדמה שבכל זאת יש דימיון כלשהו בין המציאות לסדרה. כמו למשל התקפי החרדה שמהם סובל יהודה, גם בסדרה וגם במציאות. "היתה לי איזו תקופה שנחרדתי מראיונות משום מה, אני לא יודע למה, לא יודע מה קרה לי", הודה. "איבדתי הרבה ביטחון בעניין הזה - וזה משהו שבא והלך".

ומה לגבי אהבה חדשה בחייו? נראה שבנות ישראל יאלצו לחכות עוד קצת, "אני עוד לא מוכן לזה, נראה לי, אבל כשזה יבוא אני לא אגיד לזה לא". גם העובדה שמי שעד לפני שנה היתה מאורסת לו, תעמוד בעוד שבוע מתחת לחופה, לא ממש עושה לו חשק.

מה שכן, הוא מפרגן למרות שלא הוזמן לחתונה. "לא הוזמנתי", מספר לוי, "אבל אני, מרחוק, מאחל לה את כל הטוב שבעולם, ואני איתה ואני שמח בשבילה. שמח שהיא מאושרת ושהיא מצאה את אהבת האמת שלה".


וואלה! סלבס גם מלווה את האקס שלה מרחוק. הוא פשוט בשמיים, אחרי שהיא גילתה שהוא בוגד בה.


רכלו על הוידויים של יהודה לוי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • יהודה לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully