וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצץ: כך נראתה אנג'לינה ג'ולי בשמלת כלה

שירות וואלה! סלבס

2.9.2014 / 9:20

כשבוע וחצי אחרי החתונה הסודית שהדהימה את הוליווד, הפאוור קאפל משחרר תמונות רשמיות ראשונות מהטקס המרגש בצרפת. צפו בנשיקת הכלולות של אנג'לינה ובראד. וואלה! סלבס נסיכה

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA. GettyImages
זוג נשוי! אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/GettyImages

שערוריית דליפת תמונות העירום? זה לא אומר שהוליווד נרגעה מאירוע שנערך בסודי סודות כשבוע לפניכן - החתונה של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. הלילה (ג'), נחשפות תמונות ראשונות מטקס הכלולות שאיחד בין שני חלקי הפאוור קאפל הנוצץ בעולם, בהן מוצגת לראווה שמלת הכלה של ג'ולי, וכן הנשיקה הלוהטת שחלקה עם פיט במהלך האיוונט המרגש.


עוד סיפורים נוצצים:
יובל שרף ושלומי שבן מצפים לילד ראשון
חיים בסרט: מלי לוי ואביב אלוש חוגגים בקולנוע
האם תמונות עירום של בר רפאלי דלפו לרשת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחת הכלה. אנג'לינה ג'ולי בשמלת הכלולות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבלו את הראשונה של אנג'י ובראד, כזוג נשוי!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונות, שנמכרו למגזין האמריקני "פיפל" וכן לצהובון הבריטי "הלו", נראית ג'ולי כשהוא צועדת לעבר בעלה בשמלת כלה פשוטה ובוהקת, שעיצב עבורה במיוחד בית האופנה העלית ורסאצ'ה. השוס: את ההינומה הארוכה על ראשה של השחקנית, קישטו ששת ילדיהם המשותפים של הצמד (מאומצים, ביולוגיים ואוהבים), בציורים מיוחדים ומקוריים. בקרוב בחתונה של השכנה? לא ברור.

החייט הראשי של ורסאצ'ה, לואיג'י מסי, סייע לג'ולי בהכנת השמלה. הכוכבת, אפילו סיפרה למגזין כי "לואיג'י הוא כמו משפחה עבורי, לא יכולתי לדמיין אף אחד אחר שיכין את השמלה. הוא מכין ואוהב את הילדים כך שהיה כיף גדול ליצור אותה יחד". בצילום אחר, נראים השניים שהם חולקים נשיקה ראשונה כזוג נשוי, בתמונה מתוקה מספיק כדי לגרום גם למעריצים בחילה.

סוד כמוס ומרגש

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי התחתנו

לכתבה המלאה
בראד פיט. ספלאש, עיבוד תמונה
טבעת נישואים? יש. בראד פיט מנפנף השבוע בארה"ב/עיבוד תמונה, ספלאש

"היה לנו חשוב לדאוג שהיום היה רגוע ומלא צחוק", סיפר למגזין פיט, שנראה בימים האחרונים ברחובות ניו יורק כשהוא מנפנף בטבעת הנישואים שלו. "זה היה יום כל כך מיוחד שחלקנו עם ילדינו וזמן מאושר מאוד למשפחתינו".

טקס החתונה הצנוע של פיט (50) וג'ולי (39), נערך ביום שבת לפני כשבוע וחצי, באחוזה הפרטית בבעלותם של השניים שבדרום צרפת. ששת הילדים, מילאו תפקידים שונים בטקס. הכי משפחה למופת.


וואלה! סלבס תלבש שמלה לבנה ביום שבו הלב שלה יהיה פחות שחור.


רכלו על שמלת הכלה של אנג'לינה ג'ולי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully