וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל בהוליווד: תמונות עירום של ג'ניפר לורנס דלפו לרשת

שירות וואלה! סלבס

1.9.2014 / 9:06

עשרות תמונות עירום שנגנבו מטלפונים סלולריים של שחקניות, דוגמניות וזמרות בינלאומיות - הופצו בשעות האחרונות ברשת. בין הקורבנות: ג'ניפר לורנס, בר רפאלי, קייט אפטון וקירסטן דאנסט. וואלה! סלבס אופס

ג'ניפר לורנס. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
התמונות שדלפו! ג'ניפר לורנס עירומה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

וואלה! סלבס בהלם: עולם הבידור האמריקני סוער בשעות האחרונות, בגלל אחת מהפרשיות המביכות ביותר בהוליווד. תמונות עירום של כמה מהכוכבות הגדולות של תעשיית הבידור האמריקנית, בהן זוכת אוסקר, שחקנית-דוגמנית מפתה וכוכבת נוער, נגנבו ממכשירי הטלפון הסלולרי האישי שלהן וכמובן - דלפו לרשת, כדי שכל העולם יוכל לבחון. מבוכת ענק? אין ספק.

לא מדובר בפעם הראשונה שתמונות עירום של אושיות נוצצות דולפות לרשת, אחרי פריצה לטלפון שלהן או מעשה נקמה של אקס ממורמר (זה קרה לבלייק לייבלי וסקרלט ג'והנסון). עם זאת, הפעם הפעם מדובר באחת מהפרשיות החמורות ביותר, בה מעורבות שלל כוכבות בהן - קחו אוויר - השחקנית זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס, כוכבת הפופ הצעירה אריאנה גרנדה, הזמרת אבריל לאבין, הדוגמנית קייט אפטון, כוכבת "Glee" ליה מישל ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעירום מלא! לורנס דולפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת השבוע, נכתב באתר המסרים 4CHAN כי ביום ראשון יתפרסמו תמונות עירום שגנב האקר. עם פרסום התמונות, הרשת התמלאה בשמועה שפשטה כמו אש בשדה קוצים. על פי הדיווחים, בין התמונות שמאיימים לחשוף יש גם את אלה של קים קרדשיאן, ריהאנה, חצי מצמד התאומות - מרי קייט אולסן והזמרות סלינה גומז והילארי דאף. מסעיר!

ברשימה שהופצה ברשת נכללות שמות של דוגמניות, בהן גם בר רפאלי. לעומת השחקנית ההוליוודית, בתמונות שמציגות לכאורה את רפאלי - לא נראות פניה, אך לא ניתן אישור או הכחשה שאכן מדובר בכוכבת הישראלית. עם זאת, האתר שפרסם את תמונות העירום, מביא הוכחה לכאורה שאכן מדובר ברפאלי, כשהוא מדגיש בעיגול את העגיל שהדוגמנית עונדת וכמו כן נקודת חן הממוקמת בגבה - כך שלעולם נותר רק לשפוט.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מביך. לורנס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו כבר קייט אפטון. בעירום!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך מרבית תשומת הלב העולמית הופנתה לשחקנית הצעירה ג'ניפר לורנס - שצילומים אינטימיים במיוחד שלה דלפו לרשת. בתמונות שצולמו בחדרי הלבשה וחדרי שינה, נראית השחקנית השובבה כאשר היא לבושה בבגדי ים, בהלבשה תחתונה וכן כשהיא עירומה כביום היוולדה.

דובר מטעם השחקנית אישר לאתרים בחו"ל שהתמונות אכן אותנטיות - והוסיף שמדובר ב"הפרה בוטה של הפרטיות". נציג של השחקנית בת ה-24, הוסיף כי המשטרה כבר מעורבת בפרשה וכי "ינקטו צעדים משפטים כנגד מי שיפרסם את התמונות של ג'ניפר לורנס".


גם וואלה! סלבס שומרת בפלאפון תמונות עירום של עצמה, אבל אף אחד לא רוצה לראות.


רכלו על שערוריית תמונות העירום בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום עצמי? פאן. אפטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכאן היא עם החבר. קייט אפטון מתעדת/מערכת וואלה!, צילום מסך
האקרים פרצו לחשבונות הענן של שחקניות הוליוודיות. http://www.4chan.org/, צילום מסך
התמונות כפי שצולמו במחשבו של ההאקר/צילום מסך, http://www.4chan.org/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully