וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנית גרינברג vs נופר מור - מי תזכה באליאב?

וואלה! סלבס

31.8.2014 / 7:41

רגע אחרי שהודחו אחת אחרי השנייה בגמר "האח הגדול", נראה שכעת התחרות האמיתית בין שתי הצ'ילבות מתחילה. המטרה: לכבוש את לבו של אליאב. במי יבחר? התשובות בפנים. וואלה! סלבס משייפת

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

תשכחו מטרנד הטבעונות, תדחיקו את עניין ההתנחלויות. הדבר שבאמת מעניין כרגע את כולם היא שאלת השאלות: מי תזכה בליבו של אליאב אוזן. האם תהיה זו נופר מור, או שמא דנית גרינברג.

וואלה! סלבס ניצלה את הגמר הגדול על מנת לנסות ולהבין אחת ולתמיד - מי תזכה בלבו של הגבר השמרנטי מהבית הכי מפורסם במדינה? רמז: זו הולכת להיות מלחמה קשה.

רוב הדיירים שנשאלו, בהם אחי נתן, עינב בובליל ומיקיאגי, הציעו לחבר שלהם מהבית לזנוח את שתי הבנות ולבחור בדרך חדשה, כזו שלא כוללת כמובן משולשים רומנטיים.


רוצים עוד רכילות?
הגמר הגדול: מי עיצבן את טל גלבוע רגע לאחר הזכייה?
אלדד גל-עד: "מחכה ללילה הראשון שלי עם קארין"
טל גלבוע מודה: "חשבתי שאעוף ראשונה"

נופר מור. עיבוד תמונה
מי תזכה?/עיבוד תמונה

מה הבנות עצמן חושבות? "נרקם ביני לבין אליאב איזהו סוג של קשר מיוחד כזה, חברי קודם כל", אמרה מור, "פיתחתי רגשות לחלוטין. לא ציפיתי שזה יקרה לי, זאת האמת. הרגשתי שמה שהיה בינינו היה אמיתי. אני לא יודעת מה יהיה, אני רק יכולה להגיש שבטוח נשב לדבר. זה בטוח. אני מאוד אוהבת אותו. יש לי רגשות אליו, אבל פרופורציות יתקבלו בעוד כמה ימים".

גם הרגשות של דנית כלפי אליאב מאוד ברורים, "אני באמת מאוד אוהבת את אליאב בתור בן אדם", אמרה. אבל ממש כמו חברתה, גם גרינברג לא יודעת מה יהיה העתיד, "אני לא יודעת מה יהיה. אני באמת לא יודעת מה יהיה".


וואלה! סלבס עד היום מתחרה על הלב של המוכר גלידה השכונתי. סבתא שלה פשוט כל הזמן מנסה לגנוב לה אותו.


רכלו על הקרב של דנית ונופר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully