וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עיצבן את טל גלבוע רגע לאחר הזכייה?

ליהיא גרינר

31.8.2014 / 7:07

הקונפטי באוויר, הזכייה במיליון השקלים וההמולה הרבה סביבה, לא ממש עניינו את הזוכה של "האח הגדול", שהחליטה לצעוק על ליהיא גרינר באמצע ראיון. רוצים לדעת למה? וואלה! סלבס לוקה

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

עוד עונה של "האח הגדול" הגיעה לסיומה. ושוב, במהפך מפתיע. מי שהיה בטוח שאלדד גל עד לוקח את הגמר בהליכה, אכל בשקט את הכובע כשארז טל ואסי עזר - הכריזו על טל גלבוע כמנצחת הגדולה של העונה השישית.

רגע לאחר שצנח עליה קונפטי, קפצו עליה המתמודדים שכבר הודחו ועשרות אנשים שהתעלקו עליה על מנת לקבל תמונה למזכרת - התפנתה הזוכה הגדולה לסבב ראיונות לכלי התקשורת.

וואלה! סלבס, החליטה לשלח את הפרופסור למדעי "האח הגדול', הלא היא ליהיא גרינר, לשאול את השאלות הקשות. למזלה הלא כל כך מוצלח של גרינר, גם היא נפלה קורבן לעצבים של הגברת בעלת מיליון השקלים.


רוצים עוד רכילות?
אלדד גל-עד: "מחכה ללילה הראשון שלי עם קארין"
דנית גרינברג vs נופר מור - מי תזכה באליאב?
טל גלבוע מודה: "חשבתי שאעוף ראשונה"

טל גלבוע. גיא כושי ויריב פיין
מי מתעסק?/גיא כושי ויריב פיין

כשגרינר החלה לשאול את גלבוע על עניין הטבעונות, היא פלטה בטעות שהיא, לצערה, לא ממש מתחברת לכל העניין וחוטאת באכילת בשר. אתם רק יכולים לדמיין שהתגובה המוגזמת של הגברת גלבוע, לא איחרה לבוא. "למה כל מי שמראיין אותי לא טבעוני?", צעקה טל, "אני יכולה להבין?" - תוך שהיא פונה לאשת יחסי הציבור שנכחה במקום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גמר האח הגדול 6. נועם מושקוביץ
טל זכתה, המודחים שמחים!/נועם מושקוביץ

גרינר, כך נראה הצליחה לעורר גם את זעמה של נופר מור, כששאלה אותה מה באמת קרה שם מתחת לסדינים. "ביני לבין אליאב לא קרו דברים יותר מדי, לא יודעת מה אנשים חושבים... כן היו נשיקות, אבל לא היה מעבר לזה אני גם לא הייתי עושה כי זה לא מצב שנעים לי אישית". אם את אומרת.

אבל מור וגלבוע לא היו הקורבנות היחידים של גרינר. גם אלדד קיבל ממנה בשורות לא כל כך משמחות, כשהבלונדה החליטה לספר לו עד כמה המצב בארץ באמת קשה ועל מספר החיילים שאיבדה מדינת ישראל. גל עד, למי שכבר הספיק להכיר אותו - לא קיבל את הבשורות באופן רגוע והיה נראה נסער מאוד.


וואלה! סלבס חולמת להיות ליהיא גרינר כשתהיה גדולה. כולל הבעל החתיך.


רכלו על גמר "האח הגדול" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully