וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקסר גברי? אורי פפר מעדיף חוטיני

30.8.2014 / 0:39

יעל גולדמן אולי תרצה להתעמק בבוחן הפתע של בעלה האוהב. הסיבה? אטורי פפר מפטפט על סטוצים, שינה בעירום מלא והרבה, הרבה בשר. צפו בבחירות של השחקן. וואלה! סלבס נושכת

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

נראה שהבחירה של אורי פפר ביעל גולדמן, כאשתו המהפנטת, לא היתה מקרית בהחלט. גם כשהתייצב לענות לבוחן הפתע של וואלה! סלבס, עמד בפני הדילמה קורעת הלב, האם הוא חובב נשים בלונדיניות או ברונטיות. התשובה? ברור שברונטיות כהות שיער, ממש כמו האישה שאיתו הוא חולק את חייו באהבה.

אורי פפר. עידו שחם
הכי בשרני! אורי פפר מרוצה מעצמו/עידו שחם

אבל לא ברור אם גולדמן מודעת לעובדה, שהשחקן מתקשה לבחור בין רומן רומנטי מרגש כפי שיש לו איתה, לעוד סטוץ חד פעמי עם אישה ששוכחים בבוקר שאחרי. אולי זה קשור לעובדה שלא משנה מה קורה, הוא מעדיף לישון עירום כמו תינוק. "עירום לגמרי, הכי כיף", הוא מסביר.

למרות שהוא מגיע מאגף הדרמה של התכניות על המסך, אורי לא יתנגד לצפות בתכנית דוקומנטרית או שתיים, בטח כשזה מגיע לתכנית ריאליטי שמשודרת במקביל. בסטייק שלו, הוא יאכל סטייק עסיסי ולא שוקולד מתוק. קרניבור שכמותך, פפר.


וואלה! סלבס תשמח לסטייק בפיתה. בתוספת חומוס, טחינה, חציל, ביצה, עמבה, אספרגוס, סלק, כמה מלפפונים, שני שיפודים, פלחי תפוח אדמה וצרור פטרוזיליה לקישוט. מספיק?


רכלו על בוחן הפתע של אורי פפר בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אורי פפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully