וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזוטי: איפה רותם סלע תבלה בחגים?

וואלה! סלבס

27.8.2014 / 1:41

אליאב, מי? הפרנזטור הגברי שלצידה אולי הוחלף ברגע האחרון, אבל הכוכבת בכלל עסוקה בתכנונים לארוחת החג בראש השנה ובתכנית לבילוי הבינלאומי של סלע בסוכות. וואלה! סלבס נעלולה

רותם סלע. אסף לב, מערכת וואלה! NEWS
תזכורת: מדובר באמא לשתיים. רותם סלע דקיקה/מערכת וואלה! NEWS, אסף לב

אמנם יש עוד חודש ארוך עד לבואה של תקופת החגים והחופשות, אבל יש כאלה שכבר היום יודעים מה הם עומדים לעשות בתחילת השנה העברית החדשה. אחת כזו היא השחקנית והדוגמנית רותם סלע, שכבר מתכננת את הריגושים שהיא ובני משפחתה יחוו בתקופת החגים הקרובה.

סלע, שחגגה בשבוע שעבר את יום ההולדת ה-31 במסיבה שאליה הגיעו כמעט כל מפורסמי תעשיית הבידור המקומית, כבר עומלת בימים אלו על ההכנות לקראת חגי תשרי. ככל הנראה, לפחות את חלקם היא תעביר מעבר לים.

רותם סלע. אסף לב, מערכת וואלה! NEWS
איזו מידה את?/מערכת וואלה! NEWS, אסף לב

את ערב החג של ראש השנה, תבלה סלע בארץ ישראל אצל הוריה.עד כאן הכל טוב, אך לפני שיחלו ההכנות והבישולים, היא כבר נתנה הוראה שארוחת החג שלה צריכה להיות טבעונית למהדרין. סלע מנהלת אורח חיים טבעוני, כשבעלה אריאל רוטר הצטרף אליה, כך שכבר למעלה משנתיים השניים דוגלים באורח חיים על טהרת הצומח.

מיד לאחר החג, בתקופה שבה בונים סוכות, יטוסו הכוכבת ובני משפחתה לחופשת בטן-גב באחד מאיי יוון - שבה תנצל את שארית החופשה בכדי להחזיר את החיים לשגרה מבורכת. כן, וגם בכדי לבלות זמן איכות עם הבנות אורי ואן, שתרשם ממש בקרוב לגן ילדים פרטי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רותם סלע. אסף לב, מערכת וואלה! NEWS
יפה לי האורך? רק אל תעשה לי רולים/מערכת וואלה! NEWS, אסף לב

את התכנון לנסיעה, סיפרה סלע במהלך צילומי הקמפיין החדש לחברת נעלי "סקופ" - זה שהפך בימים האחרונים לזירת הקרבות הכי חמה בתעשיית הפרסום. זאת, לאחר שדווח כאן על הצטרפותו של יוצא "האח הגדול", אליאב אוזן, כפרזנטור הגברי לצידה של סלע.

עם זאת, לאחר פרסום הידיעה בוואלה! סלבס, נשמעו קריאות כנגד המינוי לתפקיד הדוגמן - כאשר מנגד מספרים מקורביו שהעניין התפוצץ על רקע של מחלוקת כספית - מה שגרר את ביטול השתתפותו בקמפיין והחלפתו בדוגמן הישראלי, אלי ניקולאי, לצד סלע.


וואלה! סלבס תהיה הפרנזטורית החדשה של מסעדת "קביביטר".


רכלו על החופשה של רותם סלע בפייסבוק

רותם סלע. אסף לב, מערכת וואלה! NEWS
גורמת לרצות לזנוח את השניצל ולעבור לנבטים. רותם סלע/מערכת וואלה! NEWS, אסף לב
  • עוד באותו נושא:
  • רותם סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully