וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה הגדולה שנינט טייב הכינה למסיבת הרווקות שלה

וואלה! סלבס

26.8.2014 / 13:20

חשבתם שמסיבת הרווקות נועדה לפנק את הכלה לעתיד? כי הרוקסטאר, החליטה להפתיע בעצמה את החברות הקרובות שהגיעו לחגוג לפני החתונה - במתנה יוקרתית ומיוחדת. וואלה! סלבס קשורה

ניר פקין

כמה נינט טייב אוהבת את החברות הקרובות שלה? הרבה, בהתחשב בעובדה שרכשה עבורם מתנה מפתיעה, שאותה חילקה להן במהלך ערב מסיבת הרווקות שלה אמש (ב'). הרוקסטאר ההריונית, שבעוד כשבועיים תצעד לעבר החופה בליווי בחיר לבה, יוסי מזרחי, החליטה שאם הנשים הקרובות התכנסו כדי לשמח אותה - היא תפתיע ותשמח אותן בשי (לא כל כך) צנוע פלוס הקדשה אישית מרגשת.


עוד סיפורים נוצצים:
נועה תשבי והחבר בביקור מולדת
טהוניה רובל מקבלת טיפים לחיי נישואים
מפיק העל שהביא את כל המפורסמים לחגיגה אחת

נינט טייב. אינסטגרם, צילום מסך
נינט עם אחיותיה סופי ואסתי טייב, בתמונה ממסיבת הרווקות/צילום מסך, אינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין כמו חברות טובות. אחד הצמידים שרכשה נינט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טייב, שהחלה אתמול אחר הצהריים את מסיבת הרווקות שלה בווילה יוקרתית באזור השרון, הזמינה לאירוע חבורת ליידיז קרובות ללבה, בהן יובל שרף, הסטייליסטית ליאת אשורי וכמובן, אחיותיה הצעירות אסתי וסופי טייב.

שם, הגישה לכל אחת אריזת מתנה שבתוכה צמיד צבעוני ועליו הכיתוב " Good Friend Are like stars, You don’t always see them, But you know they're always there ", או בתרגום לעברית, "חברים טובים הם כמו כוכבים, לא תמיד תראה אותם, אבל אתה יודע שתמיד יהיו שם". זה נכון.

נינט טייב. ניר פקין
חגיגית. נינט טייב מגיעה למסיבת הרווקות שלה/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי נינה חיפשה במשך כמה שבועות אחרי מתנה מושלמת, שתעניק לחברותיה הקרובות שהוזמנו לחגוג איתה את ימי הרווקות האחרונים שלה. כאשר הגיעה לבוטיק 'SUGAR MAMA' שבהרצליה פיתוח וראתה את הצמידים הצבעוניים (שעולים כ-130 שקלים כל אחד!), התרגשה מהכיתוב המצורף ובקשה שיארזו לה לא פחות מ-15 קופסאות מתנה, בטייק אוואי. אתמול, כאמור, העניקה לכל אחת צמיד אישי, מה שריגש את הנשים. רגע, אז מה האורחים יקבלו אחרי טקס החינה?

פעם, וואלה! סלבס קיבלה מנינט חיוך לבבי, שהתחלף במבט נאצה כשגילתה מי היא.


רכלו על המתנה שנתנה נינט בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully