וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי הימלבלוי: "אם הייתי בשלה לילדים זה כבר היה קורה"

25.8.2014 / 0:01

נישואים באמת משנים בני אדם? תלוי את מי אתם שואלים. חודש אחרי החתונה עם אהוב נעוריה, עדי הימלבלוי מדברת על חיי הנישואים ומגלה האם היא מתכננת לטפח בטן הריון בקרוב. וואלה! סלבס זוגית

אמיר מאירי ,עריכה: מאיה בן ניסן

תוהים לעצמכם מה המתכון לזוגיות מאושרת? עדי הימלבלוי, הכוכבת הכי בלונדינית בביצה, התייצבה לצילומי קמפיין החורף של חברת ההנעלה "טו גו" - ופיזרה מול המצלמה חיוכים ובלונד זוהר במיוחד. בדרך, פטפטה עם וואלה! סלבס על והדרמה שליוותה את היום המאושר בחייה, יום חתונתה כמובן.

האם יש שוני בחיים החדשים של הילמבלוי, מאז שנישאה לאהוב נעוריה, נדב פלד? אם תשאלו אותה היא תגיד שאין שום שוני, "זה כמו ששואלים מישהו בן 30, מה ההבדל בין גיל 29 לגיל 30". צודקת.


עוד סיפורים נוצצים:
אחי נתן ידגמן בעירום מלא? ”למה לא!”
סיבה למסיבה: חגיגת הענק של הביצה המקומית
בקרוב אצלכם! בר רפאלי והחבר מתרגשים בחתונה

עדי הימלבלוי. מערכת וואלה! NEWS
זה יגיע כשזה יגיע. עדי הימלבלוי/מערכת וואלה! NEWS

לפני כחודש עמדה הימלבלוי מתחת לחופה עם מי שנחשב עד אז לחברה הטוב. למי שלא מעורה בפרטי הרומן של השניים ישמח לדעתץ שהימלבלוי (29) ופלד (31), הם חברי ילדות שגדלו יחד בחולון. אחרי שהיתה מאורסת בעבר לאיש העסקים אורן מאור, נפרדה ממנו ואז שבה לזרועותיו, רק כדי להיפרד סופית בחודש נובמבר האחרון - הימלבלוי החליטה לנסות את ידידה הטוב גם בתחום הרומנטי.

תוך זמן קצר השניים התארסו, קבעו מועד לחתונה ואז נאלצו להתמודד עם המצב הביטחוני של מבצע "צוק איתן" - מה שגרר מחשבות על דחיית החתונה או הפיכתו לאירוע מצומצם יותר. "לרגעים הייתה מחשבה, לא לדחות אבל אולי לצמצם. אבל אמרנו מה שיהיה מה שיהיה ומי שיגיע, אנחנו נשמח. באמת למזלנו היה ערב חופשי מבלאגן", "הודתה. "הייתי בטוחה שלא יגיעו, אני לא הייתי באה אם לא הייתי חייבת. אבל הכריחו אותי!", צחקה, "אבל זה היה נורא מפחיד".

בשעה טובה!

עדי הימלבלוי התחתנה

לכתבה המלאה
עדי הימלבלוי טו גו. רפי דלויה
שיק. הימלבלוי ויונתן ווגמן עושים נעליים/רפי דלויה

אז אחרי שסימנה "וי" בשנה האחרונה על אירוסים וחתונה מתוקשרת, האם השלב הבא בחייה האישיים הוא הרחבת המשפחה הקטנה? אתם יכולים להירגע, הימלבלוי לא ממהרת להכנס להריון, אבל לא שוללת את זה.

"זה יגיע כשזה יגיע, אני מניחה שאם הייתי בשלה זה היה כבר היה קורה", הסבירה. "אתם מפספסים עניין מאוד עיקרי במדינה שלנו, כולם עושים ילדים ובאיזו שהוא שלב זה מגיע לכולם. אני מניח שגם אני אגיע לזה מתישהו. לא כרגע". נו, בסדר.


בדרך כלל, וואלה! סלבס חושבת כמו בלונדינית, כולל טפשת ההריון.


רכלו על חיי הנישואים של עדי הימלבלוי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully