וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין מ"האח הגדול": "עזרתי לאלדד להגיע לגמר"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

24.8.2014 / 16:02

העולה החדשה מצרפת אמרה את כל מה שעל לבה כשבילתה בבית "האח הגדול"? זה לא אומר שמרטין תנצזר את עצמה אחרי שהודחה. צפו במה שהיה לה לומר על הריאליטי. וואלה! סלבס אמיצה

ניר פקין

לא רק אחי (תתפשט ושלח תמונה לוואלה! סלבס בבקשה) הודח אמש מ"האח הגדול", כשבוע לפני הגמר - אלא גם המתמודדת ששרדה כמעט את כל משדרי ההדחה שעברו על המשתתפים, מרטין סולל. העולה החדשה מצרפת, שהיתה הדיירת המבוגרת ביותר בעונה הנוכחית, לא חסכה את מה שהיה לה לומר לדיירים אחרים בבית - אבל גם אחרי שיצאה בחרה שלא לשתוק.

"הייתי מעדיפה להיות בגמר, אבל לא נורא", הסבירה בת ה-58 לשאלות של וואלה! סלבס. "אני לא יודעת למה מזכירים את הגיל שלי, העובדה שאני מבוגרת, מבחינת אנרגיה אני טובה יותר מהרבה אנשים בתכנית", סיפרה. "למדתי שאני מסתגלת, לא חשבתי שאהיה ככה ולמדתי שאני חזקה".


עוד סיפורי סלבס:
הקמפיין הראשון של אליאב אוזן
אחי נתן ידגמן בעירום מלא? ”למה לא!”
סיבה למסיבה: חגיגת הענק של הביצה המקומית

מרטין סולל. ניר פקין
מי עזר למי, אלדד או היא? מרטין סולל אחרי ההדחה/ניר פקין

כשנשאלה על החיבור החזק שלה בבית, עם אלדד גל עד, אמרה שהיא מרגישה כי "היה שווה, כן? בוא נגיד שאני חושבת שזה עזר לי, אבל יותר עזר לו". את העוקצנות שאפיינה אותה, סיכמה ב"אמרתי הכל, אבל בכתיבה הייתי טובה יותר, אף פעם לא סגרתי את הפה שראיתי משהו שלא צודק. אם הייתם נותנים לי מחברת מההתחלה, הייתי כותבת ספר".

ומה התכניות הלאה, האם תסכים להשתתף בתכנית כמו "האח הגדול" במולדתה צרפת? "בחיים לא הייתי עושה את 'האח הגדול' בצרפת, זו ישראל שלי, המדינה שלי פה, תפסיקו להחזיר אותי לצרפת. בינתיים אני בארץ אז אני פה, מחר נראה מה יהיה".


וואלה! סלבס היתה שמחה להשתתף בתכנית בצרפת רק בגלל מלאי הקרואסונים הבלתי נגמר.


רכלו על ההדחה של מרטין סולל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully