וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג מדברת על ההריון: "זה לא היה מתוכנן"

24.8.2014 / 0:01

אם העולם גילה שהדוגמנית המפורסמת בהריון, למה שגינזבורג תחשוש לספר על תחושות הבטן שלה, כשהיא על סט צילומים? אלה שמרכלים על עלייה במשקל, שימו לב מה הבלונדינית חושבת עליכם. וואלה! סלבס בייבי גלאם

צילום: עידו שחם, עריכה: גיא גורן

כוכבות הריוניות יכולות לדגמן רק בגדים למילפיות? לא כשאת דוגמנית לוהטת כמו אסתי גינזבורג. ימים ספורים אחרי שנודע שהטופמודל המקומית מטפחת ברחם צאצא ראשון משותף לה ולבעלה, עדי קייזמן, הבלונדינית הגיעה לצילומים עבור רשת האופנה "זיפ". על הסט, היא פטפטה עם וואלה! סלבס על הגזרה הלוהטת שתשתנה בקרוב ועל כל אלה שבחרו שלא לפרגן לה, במיוחד אחרי ששמעו את הבשורה המרגשת.

אז האם היא מגדלת יורש או דווקא יורשת עצר בבטן? גינזבורג עדיין לא מוכנה לחשוף, כי כשתרצה תבשר על כך כפי שעשתה עם ההריון - עליו גילתה לעולם באמצעות רשת אינסטגרם. "היה לי מאוד חשוב להוציא את זה בעצמי ואני שמחה שהצלחתי", הסבירה הבלונדה, "רציתי שלי יהיה את הכוח להחליט מתי אני רוצה לשחרר את זה. היום, זו הדרך הכי קלה להעביר מידע, בדקה זה מגיע למאה אלף העוקבים שלי - לא מסובך להבין".

לא באמת חשבתם שגינזבורג בת ה-24, תוותר על יחס מיוחד ומפנק מבעלה איש הנדל"ן, שכבר מגדל ילדה מנישואים קודמים? "זה מאוד נחמד, לא רק עדי. כולם דואגים אם ישבתי, אם שתיתי מים. זה כיף". למרות שהפינוקים יכולים להיות כאלה שמגיעים כמאכלים, שיגרמו לעלייה במשקל ושינוי מראה החיצוני, גינזבורג מגלה שהיא מוכנה לכך. "אף אחד לא יכול לבקר אישה בהריון על המשקל שלה, כי זה פשוט לא הגיוני. אבל אני בכלל לא בלחץ מזה, זה חלק טבעי ממה שהולך לקרות. אני מקבלת את זה".


סיפרי סלבס נוצצים:
התאונה המביכה של אסתי גינזבורג
יש בטן! נינט טייב משוויצה בהריון שלה
רוסלנה ההריונית בוחרת: שוקולד או סטייק?

אסתי גינזבורג. צילום מסך
ילדים, תראו איזו לוהטת אמא אסתי גינזבורג היתה. סליחה, עדיין/צילום מסך

גינזבורג, שתעלה על במת מחזר חנוכה בחורף הקרוב לראשונה בחייה, גילתה שההריון לא ממש תוכנן בהתאם ללוח ההופעות הלחוץ. "זה לא היה בתכנון, מן הסתם יצטרכו להרחיב את התחפושת שלי קצת, אבל זה שטויות", מבהירה הפרזנטורית. "יש כל מיני נשמות רעות ומגעילות שהרגישו שבגלל שאני בהריון, זה אומר שאני צריכה להפסיק לעבוד עם הלקוחות שלי ושלא ירצו להשתמש בי יותר... זה הרגיש לי כל כך מטומטם. אף אחד לא יכול לפרגן עד הסוף, רק מחפשים את הלכלוך, את הגועל".

אבל מה שהכי סיקרן את וואלה! סלבס, הוא מה גינזבורג חושבת שתהייה התגובה של הבייבי, כשיתבגר ויראה תמונות מאוד (מאוד) חשופות של אמאל'ה, כדוגמנית בגדי ים קטנטנים. לדבריה, הילדים (כן, ברבים!) יהיו גאים. היי, הם אפילו יאמרו "תראו איזה כוסית אמא היתה פעם. היא עדיין,
אבל תראו פעם!".

וואלה! סלבס נזכרת בימי הזוהר שלה, אלה שבהם נראתה כמו כדור פורח ולא כמו אוהל קרקס. דמעה.


רכלו על ההריון של אסתי גינזבורג בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully