וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מריה קארי וניק קאנון על סף גירושים"

שירות וואלה! סלבס

21.8.2014 / 15:25

עוד נישואים הוליוודים מתמוטטים? על פי צהובונים בהוליווד, הדיווה ובעלה עומדים לפני פרידה סופית. "מריה קארי וקאנון כבר לא חיים יחד חודשים", מספרים מקורבים. וואלה! סלבס מה עם מימי

מריה קארי, ניק קאנון (בעלה), אוגוסט 2010. Jason Merritt, GettyImages
"כבר לא מסתדרים". ניק קאנון ומריה קארי/GettyImages, Jason Merritt

האם עוד נישואים הוליוודים בדרך לסיום מריר? דיווחים ברשת האמריקנית מגלים על משבר חמור בין הדיווה המנצנצת מריה קארי, לבעלה הקומיקאי ומגיש ריאלטי הכשרונות "הדבר הגדול הבא", ניק קאנון.

כבר מספר חודשים שנשמעים דיווחים על משבר עמוק ביחסים בין השניים, אך למרות הכל - הזוג הכחיש כל שמועה על הפרדת כוחות. עם זאת, כעת נדמה שיש צרות בגן העדן של קארי וקאנון. מקורבים לזמרת מספרים על הקשיים, כולל עטנות על כך ש"השניים גרים בנפרד כבר תקופה ארוכה, הם לא מסתדרים".

מקור המקורב לדיווה הצווחנית מספר שהיא יוזמת הפרידה. "מריה רוצה לסיים את זה וזה כבר חודשים, זו הסיבה שבגללה האחוזה באיי הבאהמס והאחוזה בבל אייר עומדות למכירה".


רוצים עוד חדשות חמות?
גילי מוסינזון מפשפש בספידו
נטלי דדון VS אסי עזר: "לא הומור, זה רוע לב"
ביונסה פנתה לגווינת' פאלטרו לקבלת עזרה בגירושים

הבית של מריה קארי בבל אייר. צילום: MLS,
עוד סיפור הוליוודי נגמר? קארי, קאנון והילדים מרוקו ומונרו/צילום: MLS

פטפטן נוסף הסביר כי מאז חודש מאי האחרון, השניים גרים בנפרד. "ניק לא מתגורר בבית המשותף כבר זמן מה, אלא בבתי מלון, הם פשוט לא מפסיקים לריב". מקור אחר טוען שהסיבות לסכסוך הם החשדות של הזמרת, בכך שבעלה בוגד בה. לדברי הצהובונים, קארי שכרה מאבטח שישגיח על בעלה בזמן שהנחה מספר מסיבות בריכה בלאס וגאס השנה. העובדה שהזוג לא צולם יחדיו כבר חודשים, כאשר הפעם האחרונה שקאנון הופיע באינסטגרם של קארי הייתה בחודש יוני האחרון - מחזקת את השמועות.

קאנון בן ה-33 וקארי בת ה-45, נישאו בשנת 2008 והצליחו להרים גבות רבות בגלל פער הגילאים בינהם. לפני ארבע שנים הפכו להורים לתאומים בשם מונרו ומרוקו. הדיווה, הייתה נשואה בעבר למנכ"ל חברת המוזיקה סוני, טומי מוטולה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לך קטע עם פרפרים, כבשים וארנבים, נכון? קאנון וקארי בתקופת הזוהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר בחודש מאי האחרון, בראיון עם קאנון, המנחה התייחס לשמועות על פרידה. אז, הכחיש אותן נמרצות והוסיף שאין בעיות בין השניים. "אתה חייב להתעלם מהם כי כל שבוע יש שמועה אחרת, ואם אתה תתייחס אליהן בסופו של יום הן יתחילו להשפיע עליך...", אמר. "קצת מצחיק, כי זה לא יכול להיות יותר רחוק מהמציאות וזה רק משפיע על אמינות של אותם עיתונים".


וואלה! סלבס כבר לא מאמינה באהבה, רק בפחמימה.


רכלו על הפרידה של מריה וניק בפייסבוק

מריה קארי, ניק קאנון. ספלאש
ביוש! מריה קארי וניק קאנון דוהרים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully