וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטת! "וונדר וומן" מקבלת את האתגר של גל גדות

שירות וואלה! סלבס

21.8.2014 / 10:25

אחרי ששפכה על עצמה דלי קרח, השחקנית הישראלית שתיכנס לחליפה של אשת הפלא בהוליווד - אתגרה את לינדה קרטר, שגילמה את הדמות בעבר. ברור שהאמיצה אמרה "יס". וואלה! סלבס יורשת

עיבוד תמונה

שימו לב איך כוחה של גל גדות בהוליווד עולה, מאז שנבחרה לגלם את תפקידה הכל כך מדובר של "וונדר וומן" בסרט הקומיקס החדש, "באטמן נגד סופרמן". לא רק שאתגרו את הכוכבת הישראלית (שמבלה את זמנה בימים אלה בהכנות לצילומי הסרט בארצות הברית) לשפוך על עצמה דלי של קרח במסגרת אתגר ה-ALS , אלא שהאנשים החשובים שהיא בחרה שימלאו את המשימה - עשו זאת בלי למצמץ. כולל אשת הפלא המקורית והמפורסמת, שגילמה בעבר את התפקיד שגדות ירשה.


עוד סיפורי סלבס:
גילי מוסינזון מפשפש בספידו שלו
גם בפולין: בר רפאלי קודם כל ישראלית
ביונסה פנתה לגווינת' פאלטרו לקבלת ייעוץ בגירושים

אילוסטרציה. עיבוד תמונה
המקורית VS היורשת. גל גדות מאתגרת את לינדה קרטר/עיבוד תמונה

כמו סטארים רבים ברחבי העולם - גם הישראלית, בחרה לקחת בקמפיין להעלאת מודעות מחלת ה-ALS, הלא היא מחלה של ניוון שרירים, שבו אנשים מצולמים בשעה שהם שופכים דלי מלא במי קרח על גופם. את המשימה המקפיאה, העבירה הלאה לבמאי הסרט החדש שבו תשתתף, זאק סניידר וכן את השחקנית שגילמה את דמותה המקורית של "וונדר וומן" אי אז בסבנטיז, לינדה קרטר בת ה-63, שמילאה את אתגר המים בשמחה ובששון.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

וונדר וומן המקורית נרטבת!

אל סרטון, צירפה השחקנית שגילמה את הדמות בשנות ה-70 והפכה למזוהה איתה, את הכיתוב "גל גדות, אל תשכחי... אנחנו אחיות עכשיו". עוד הוסיפה קרטר, "את לא מתה על בן אפלק?". הכי אשת הפלא הפלרטטנית מצדה. הבמאי של גדות, אגב, בחר לבצע את האתגר בין הקראוונים שעל סט צילומי סרט האקשן המדובר. נו, סופר-הירו.


וואלה! סלבס לא תשפוך על עצמה קרח, כי היא מעדיפה דלי של עמבה.


רכלו על האתגר של גל גדות בפייסבוק

והנה הבמאי של גדות, זאק סניידר, נענה לאתגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully