וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על רוברט דה נירו

וואלה! סלבס

22.8.2014 / 0:48

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# רוברט דה נירו, הוא ללא ספק אחד השחקנים המסורים ביותר בהוליווד. לראייה, לכבוד תפקידו בסרט "השור הזועם", שם גילם את המתאגרף ג'ק למוטה, הוא נאלץ להוסיף למשקל גופו 30 קילוגרמים. את המשקל, צברבעזרת דיאטת השמנה שכללה הרבה מאוד ספגטי וגלידה. נשמע כיף, לא? כמובן שהטוטאליות הזו עזרה לו, כך שעל גילום דמותו של למוטה זכה דה נירו בפרס האוסקר.

# מאוחר יותר בקריירה שלו, שילם השחקן המוערך לא מעט כסף לרופא שיניים, על מנת שזה יהרוס את אחת משיניו לצורך גילום תפקידו של הפסיכופט מקס קיידי. אחרי צילומי הסרט, הוא שילם קצת יותר שישפצו את השן.

רוברט דה נירו. GettyImages
פאק! רוברט דה נירו/GettyImages

# מעבר לכשרון משחק גדול, דה נירו ידוע בחיבתו לגברות יפות. בין היתר רשומים לזכותו של דה נירו שלל רומנים עם נשים נחשקות ומפורסמות. וכן, נראה שיש לו חיבה עזה לדוגמניות על כמו סינדי קרופורד ונעמי קמפבל, אבל גם לזמרת ויטני יוסטון, שבה התאהב כאשר רק פרצה לעולם המוזיקה, והשחקניות אשלי ג'אד ואומה תורמן. אך נראה כי הרומן המסעיר יותר מכולם הוא הרומן שניהל בשנות ה-70 עם דיילת צעירה ויפהפייה, בשם גלי עטרי.

# מעבר לקריירת משחק ענפה, בבעלותו של השחקן מספר מסעדות מצליחות. אחת מהן היא מסעדת גריל בשכונת טרייבקה בניו יורק, שעיצובה נעשה על ידי אביו של דה נירו. לא מספיק? בבעלותו של דה נירו יש ארכיון של תסריטים, תלבושות ואביזרים באוניברסיטת טקסס.

# סרטיו של דה נירו שברו קופות, שיאים וגרפו פרסים רבים, אך יש כמה שזכורים דווקא בגלל כמות הקללות שלהם. בסרט "השור הזועם", המילה "פאק" נאמרת 114 פעמים, בסרט "החברה הטובים" היא נאמרת 296 פעמים(!!) אבל השיא נשבר בסרט "קזינו" שם שיחק לצד שרון סטון אז הקללה נזרקה לאוויר 428 פעמים (!).


רכלו על רוברט דה נירו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully