וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אחי (נתן), איזו דרמה!

21.8.2014 / 16:46

אתגר קרח שכובש את העולם, התביעה המוזרה של ביונסה, הדיאטה של רותם אבוהב, פרידה אחת והאשפוז של אחי. קבלו את כל הסיפורים הנוצצים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

מור שאולי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד השבוע פותחת רותם אבוהב, שלא פעם התבדחה על המשקל שלה, אבל החליטה שעם כל הכבוד לדאחקות היא לוקחת את עצמה בידיים ופצחה בדיאטה שכוללת צינורות, שאיבות ועוד כמה דברים שהשתיקה יפה להם. ילדת הטלטקסט החליטה להירשם לקליניקה, בה המטופלים עוברים טיפולי חוקן. כן, בדיוק מה שאתם מדמיינים - צינורית ארוכה שנכנסת לאזור האחוריים ושואבת את כל הרעלים. טוב נו, היא גם עושה ספורט ואוכלת נכון.

כעת למי שכמעט ותפסו את מקומם של יהודה ונינט. הוא כוכב ילדים חתיך. היא אחת הדוגמניות המצליחות כיום בישראל. ביחד הם עומר דרור ושלומית מלכה. רגע, בעצם, הם כבר לא ביחד. השניים, שבילו בשמונת החודשים האחרונים צמוד צמוד ודיגמנו זוגיות פוטוגנית במיוחד, החליטו לשים קץ למערכת היחסים שלהם ולהיפרד כידידים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בררררר. ג'יי לו קפואה באתגר הקרח/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת קבלו דיווה, שלמרות ההצלחה המסחררת, נראה שיש לה יותר דרמה בחיים מאשר פסלוני גראמי. נו, ביונסה. כן בטן, לא בטן, כן הריון, לא הריון - נשמע לכם מוכר? לפני כשנתיים עצר העולם מלכת כאשר אתרי רכילות דיווחו שביונסה בעצם לא בהריון ובלו אייבי בעצם הגיעה לאוויר העולם דרך פונדקאית. הפרשה דעכה לה לאט לאט, את מקומה תפסה דרמת המעלית, המכות והגירושים, אבל עכשיו נראה שאיזו קוקו לוקו טוענת שהיא האמא האמיתית של הבייבי. אה, וגם של נורת' ווסט ועוד כמה תינוקות מפורסמים ברחבי הגלובוס.

למקום השני, שם נמצאת הדרמה של השבוע. כזו שכוללת בתוכה דייר מפורסם, בית חולים והמון אחוזי רייטינג. אחי נתן נעלם מהמסך לכמה שעות, כי הוא אושפז בבית החולים? בתחילת השבוע, התלונן הדייר הכי מתוק בבית "האח הגדול" על כאבי בטן. כשבהפקה הבינו שמדובר במקרה רציני ולא בפרפרים של לפני הדחה, החליטו להזעיק רופא שהורה לפנות את הדייר לבית החולים. סוף טוב הכל טוב ואחי חזר לשם בשלום.

ובמקום הראשון נמצא שם נמצא כמובן הטרנד שסחף השבוע את כל המפורסמים, מג'סטין ביבר דרך אופרה ווינפרי ועד רני רהב. קחו דלי קרח, תוסיפו קצת מים, תגידו שזה למטרה נעלה ותאתגרו עוד שלושה חברים שלכם לעשות את אותו הדבר. מה קיבלתם? לייקים בפייסבוק, באינסטגרם, אייטם בוואלה! סלבס. אה כן, וגם תרמתם להעלאת המודעות למחלת ניוון שרירים. אם אחרי כל זה הצלחתם גם להבין מה הקשר בין דלי הקרח למחלה, אתם בכלל גאוני הדור.


השימוש היחיד בקרח שוואלה! סלבס מכירה, הוא גרוס טוב טוב עם מיץ פטל.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully