וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז והאקס שוב יחד?

שירות וואלה! סלבס

20.8.2014 / 11:13

בתחילת הקיץ ג'יי לו זרקה את החבר הצעיר, אחרי שככל הנראה פלירטט עם טרנסג'נדרית. כעת, לקראת סוף העונה החמה - הדיווה ובן הזוג לשעבר נתפסו מבלים יחד. מבלבל? וואלה! סלבס קאמבק

קספר סמארט, ג'ניפר לופז. GettyImages
חוזרים לחייך יחד? ג'ניפר לופז וקספר סמארט/GettyImages

ג'יי לו היא אמנם דיווה, אבל האם היא חזקה כמו שהעולם חושב? אחרי שג'ניפר לופז התאהבה ברקדן הצעיר, קספר סמארט, ניהלה איתו מערכת יחסים מיוזעת על הבמה ובחדר השינה, רק כדי לזרוק אותו כשגילתה שהוא מפלרטט עם טרנסג'נדרית (שאינה דומה למיס לופז) - השניים ככל הנראה שוב יחד. האם הוא התחנן מספיק כדי שתיקח אותו בחזרה? הו, מאמא.

לופז וסמארט, שסיימו בחודש יוני מערכת יחסים בת שנתיים וחצי (שהחלה רגע אחרי שהלטינית נפרדה מבעלה, מארק אנטוני), נתפסו השבוע כשהם מבלים יחד כאילו כלום לא קרה. תרגילי ההתחמקות של השניים לא ממש עזרו, כיוון שצלמי הפפראצי האמריקנים זיהו את הרקדן בן ה-27, כשהוא נוהג ברכב ולצדו הזמרת המסתתרת. כן, זו שחגגה ממש לא מזמן את יום הולדתה ה-45, בלי להזמין את סמארט.


עוד סיפורי סלבס:
קפואה: ג'ניפר לופז נרטבת במי קרח
אנה ארונוב מתבאסת: "יש לי מלא חזה"
בתם של מיכל ואסף אמדורסקי תככב בקמפיין חדש

קספר סמארט, ג'ניפר לופז. GettyImages
תזיע בשבילי, ביץ'! לופז עם סמארט על הבמה/GettyImages

במהלך הקיץ האחרון, השמועות טענו שג'יי לו התבגרה והתגברה על הפיצול מהבוי-טוי הפלרטטן שלה, באמצעות כוריאוגרף לוהט במיוחד (כי היא תמיד אהבה את בני הזוג שלה כשהם יודעים לנענע את הישבן). עם זאת, כעת לקראת סופו של הקיץ, עם האוויר החמים - נדמה כאילו לופז מוכנה לקראת קאמבק לגברבר שבילה איתה בשנים האחרונות.


אחרי חודשים של נתק, וואלה! סלבס מודיעה בתדהמה על קאמבק לירחמיאל, זה שמספק לה ג'חנון בכל שבת בבוקר. אין כמה שבת בבוקר עם ביצה חומה.


רכלו על ג'ניפר לופז והבויפרנד בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully