וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב מתבאסת: "יש לי מלא חזה"

20.8.2014 / 0:00

הרקדנית אולי חושקת בתפקיד של גל גדות כפרזנטורית חברת אופנה - אבל מודה שאין לה את הנתונים המתאימים. וגם, מה הסלבס חושבים על קיום אירועים נוצצים בזמן מלחמה? וואלה! סלבס שטוחה

עריכה: מאיה בן ניסן צילום: יוסי ציפקיס

שעות ספורות לפני שחמאס החליט להפר את הפסקת האש, חברת האופנה הישראלית "קסטרו" קיימה, בטיימינג מושלם יש לציין, את תצוגת האופנה העונתית שלה. וואלה! סלבס, שידועה כאחת שחוזה את העתיד, יצאה לבדוק עם המפורסמים איך זה מרגיש להגיע לאירוע חברה בזמן שהתותחים עדיין לא ממש שקטו.

"לא מלחיץ להיות פה באמת", הסבירה קרן מור, כאשר חברתה לתעשייה ירדן הראל הסכימה והוסיפה, "קודם כל חתיכת אירוע, אם כבר אירוע אז להיות פה". ומה עם ליהיא גרינר? היא סומכת על הצבא שלנו. "יש לנו צבא כזה חזק, יש לי כל כך הרבה אמון בהם שאני לא דואגת", הסבירה. צודקת.


רוצים עוד רכילות?
הלם: עומר דרור ושלומית מלכה נפרדו
סיון קליין מציגה את החבר החדש

אנה ארונוב. ניר פקין
טוב, לא הכל מושלם. אנה ארונוב/ניר פקין

ובכל זאת, עד כמה הם מרגישים בנוח להגיע לאירוע בזמן שהמצב בארץ מתוח? "שום דבר לא מרגיש בנוח לעשות, כשזה המצב בארץ", אמרה לירז צ'רכי, "מצד שני יש תחושה שאנחנו לא רוצים שהרוח תרד לגמרי". יעל גולדמן מאמינה שאסור להישבר, "אני בעד להמשיך, להמשיך, אחרת מה? נשב בבית? מה נעשה?".

מי שבלטה בהיעדרה, היתה כמובן הפרנזטורית של מותג האופנה, גל גדות, שנמצאת בימים אלו בארצות הברית - שם היא מתכוננת לקראת תפקידה ההוליוודי כ"וונדר וומן". אז מי יכולה להחליף אותה? גרינר מיד הציעה את עצמה, מור הודתה שאם היה לה את האנגלית שיש לגל, אז בטח היו לוקחים אותה. רק אנה ארונוב השלימה עם מה שנתן לה הטבע - כאשר הסבירה שהיא לא יכולה לצעוד על המסלול. "אני לא יכולה אני קצרה מדי, יש לי מלא חזה, זה כאילו לא מסתדר", טענה אשפית הריקוד, "הכל לא פרופורציונלי למסלול זה לא יעבוד".


וואלה! סלבס רצתה לצעוד על המסלול, אז שמו לה שק על הראש ונתנו לה להרגיש חשובה.

רכלו על החזה של אנה ארונוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully