וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתם של מיכל ואסף אמדורסקי תככב בקמפיין חדש

וואלה! סלבס

20.8.2014 / 0:01

אבא אסף רוקסטאר, אמא מיכל דיוות פופ - כך שאין פלא שבגיל 7 בלבד (!), נינה דבש אמדורסקי משתלבת בביצת הבידור, בתפקיד דוגמנית. קבלו את היורשת הכובשת. וואלה! סלבס נעלולית

מיכל אמדורסקי. ברק פכטר
בפוזת הדוגמנית. נינה דבש אמדורסקי/ברק פכטר

אוזי אוסבורן ומיק ג'אגר כבר יודעים שבמשפחות הכי מוזיקליות מעבר לים, הילדים כנראה יצליחו אפילו יותר מאשר ההורים המפורסמים שלהם. כעת, גם מיכל ואסף אמדורסקי ילמדו שדור ההמשך מוצלח הרבה יותר - כיוון שהנציגה הצעירה של המשפחה המפורסמת, פוצחת בקריירה של דוגמנית. קבלו את נינה דבש אמדורסקי, בת השבע (בלבד), שזכתה לקמפיין ראשון כדוגמנית צעירה. כזה, שעליו תקבל הרבה (הרבה) כסף.


עוד סיפורי סלבס:
סיון קליין מציגה את הבויפרנד שלה
קים קרדשיאן משזפת את הישבן, שוב
גל חום: אנה ארונוב והחבר מתנשקים בחוף

מיכל אמדורסקי ובתה. אביב חופי
אמאל'ה! מיכל ונינה דבש אמדורסקי/אביב חופי

בתם של האמדורסקים (שהתגרשו כבר לפני שש שנים), נבחרה לתפקיד פרזנטורית הילדים של רשת ההנעלה SCOOP. מדובר בקמפיין ראשון עבור בתם של הרוקסטאר ודיוות הפופ (שהיא אחותה הקטנה של מילה בת ה-13), שבמהלכו תצטלם עבור פרסומי החברה לשנת 2015. זאת, למרות שאת מרבית השנה תעביר בכיתה ב' או בסטודיו הריקוד (תחביב מלהיב) ולא על סט הצילומים.

עבור הקמפיין, אם תהיתם, נינה דבש תזכה למשכורת נאה בהחלט שתתן פייט לדמי הכיס של ילדים בגילה העומדים סכומים של 10 שקלים לשבוע במקסימום. בצילומים לרשת הנעליים - שבוודאי יסקרנו לא רק את אמא ואבא, אלא גם את אביה החורג הטרי, ג'פרי ישי - אמדורסקי ג'וניור ככל הנראה תפגוש את הפרזנטורית הבוגרת של 'סקופ', רותם סלע שתוכל לספק לה טיפ או שניים על הג'וב החדש. דרך צלחה.


וואלה! סלבס תדגמן תחתיות לכוסות, אחרי שבמהלך הקיץ קיבלה צורה של ג'ריקן.


רכלו על קמפיין הנעליים של נינה דבש בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully