וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דרור ושלומית מלכה נפרדו

וואלה! סלבס

19.8.2014 / 14:57

עוד פיצול כוחות עצוב בתעשיית הבידור: הפעם של אחת הדוגמניות המצליחות בישראל ובן הזוג הפוטוגני. למרות הכל, דרור ומלכה צעדו הבוקר על המסלול יחדיו. וואלה! סלבס שבורת לב

צילום: יוסי ציפקיס

בשורה משמחת (או שלא) לכל בני ובנות הנוער באשר הם: הדוגמנית שלומית מלכה והשחקן עומר דרור מצטרפים לשוק הפנויים-פנויות, לאחר שהחליטו לאחרונה לשים קץ למערכת היחסים הנוצצת שלהם.

על פי מקורבים לשניים, מלכה ודרור, החליטו שלמרות האהבה הפוטוגנית (עליה קראתם לראשונה בוואלה! סלבס) - היחסים ביניהם לא עובדים והחליטו לקחת פסק זמן האחד מהשנייה ולנסות לחיות בנפרד. או במילים אחרות: לסגור את הבסטה ולהיפרד לשלום.


רוצים עוד רכילות?
האירוע שהוציא את כל הסלבס מהבית
סיון קליין מציגה את החבר החדש
אנה ארונוב והחבר מתנשקים בים

עומר דרור, שלומית מלכה. אביב חופי
ביוש. שלומית מלכה ועומר דרור/אביב חופי

עם זאת, השניים שידרו הבוקר (ג') עסקים רגילים, כשהגיעו לתצוגת האופנה של קסטרו - שם צעדו שניהם על המסלול. אם לא די בכך, העניקו השניים ראיון משותף לוואלה! סלבס, אך מקורבים טוענים שהסיבה לכך היא שהשניים נשארו בקשר טוב וכי "יתכן שעוד יחזרו".

מלכה, שנחשבת לאחת מהדוגמניות המצליחות כיום בתעשייה המקומית, ודרור שהוא כוכב נוער מצליח, הכירו דרך חברים משותפים. בערב השנה האזרחית החדשה, לא הצליחו להסתיר את הזוגיות שלהם והפכו לאחד הצמדים הצעירים השווים בתעשייה. כעת, כאמור, הם כבר לא. עצובוש.

שרית לורנס, המייצגת את דרור, מסרה: "אין תגובה".


וואלה! סלבס כבר שעה מנסה לתפוס את שלומית, לשאול אותה אם היא בעניין של רומן לסבי. היא מסננת.


רכלו על עומר דרור ושלומית מלכה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully