וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה ההוליוודי של אלון אבוטבול

וואלה! סלבס

19.8.2014 / 0:05

גל גדות לא לבד: השחקן המצליח אלון אבוטבול זכה לתפקיד מסקרן בסרט אמריקני נוצץ. אבל הוא לא הישראלי היחיד שיבלה על המסך לצד סלמה הייק ואדריאן ברודי. וואלה! סלבס כבוד

אלון אבוטבול. אביב חופי
כוכב עולה. אלון אבוטבול/אביב חופי

נראה שהישראלים ממשיכים להשתלט על הוליווד. לא רק גל גדות, אודיה רש ואיילת זורר עושות חיל בעיר הסרטים - כיוון שגם בגזרה הישראלית הגברית של תעשיית הבידור באמריקה, לא רע בכלל. כעת, אפשר להתפאר בהישג משמעותי נוסף, הפעם מכיוונם של השחקנים אלון אבוטבול ולירון לבו, שהצטרפו לצוות של סרט חדש, מסקרן ונוצץ.

אבוטבול ולבו ישתתפו במותחן החדש "Septembers of Shiraz", בהפקתה והשתתפותה של השחקנית סלמה הייק. מי שעוד יקחו חלק בהפקת הסרט הם השחקנים ג'רארד באטלר המסוקס וזוכה האוסקר אדריאן ברודי. מי שיביים את הסרט, שהפקתו החלה לאחרונה, הוא ווין בלייר ("האבנים הכחולות").


עוד סיפורים נוצצים?
הישראלי שמשגע את בנות משפחת קרדשיאן
קפואה: ג'ניפר לופז נרטבת במי קרח

לירון לבו. אביב חופי
שלל ישראלים בסרט אחד. לירון לבו/אביב חופי

הפיצ'ר, שעובד על פי ספר רב מכר מצליח, מגולל את סיפורה של משפחה יהודית באיראן, בתקופת המהפכה האיסלמית במדינה, ומסע בריחתם מאימת המשטר הקיצוני, שסחף את המדינה. בסרט, מלבד הייק כאמור,יככבו אבוטבול, שישחק את דמותו של מוסאן ולבו, שישחק דמות בשם נביד אמין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

זו לא הפעם הראשונה שאבוטבול רושם לעצמו הישגים בעיר הסרטים שבלוס אנג'לס. מאז עזב בגיל 44 את ישראל כדי לנסות את מזלו בהוליווד, הספיק אבוטבול להופיע בתפקידים קטנים בסדרות גדולות כמו "הומלנד" ובתפקיד קצת יותר גדול בשובר הקופות "עלייתו של האביר האפל". לבו רשם לעצמו הופעות בסרטים כמו "התנתקות" עם ג'ולייט בינוש וכמובן רומן מתוקשר עם השחקנית נטלי פורטמן.


וואלה! סלבס עובדת בימים אלו על סרט שיספר את סיפור הבריחה שלה ממרכז הגמילה מקאפקייקס.


רכלו על הסרט החדש בהשתתפות אלון אבוטבול גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully