וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אייל גולן משתתף באתגר הקרח

17.8.2014 / 15:58

אחרי ג'סטין ביבר, אופרה וינפרי ומארק צוקרברג קבלו את המצטרף החדש ל"אתגר הקרח" שמשגע את העולם: אייל גולן. חמוש בחולצה לבנה ( ספוילר: היא שקופה שנרטבת) העביר גולן את האתגר לכמה אנשים מפתיעים במיוחד. וואלה! סלבס מאותגרת

יח"צ - חד פעמי

"אתגר הקרח" ששוטף את העולם בשבועיים האחרונים, מקבל חיזוק ישראלי במיוחד הבוקר: הזמר אייל גולן, שהחליט להתגייס גם הוא להעלאת המודעות למחלת ה-ALS ושפך על עצמו דלי מים קרים.

כשהוא לובש חולצה לבנה, גולן נעמד מול המצלמה ונעתר לאתגר החשוב שהועבר אליו "האתגר שלי הוא לשפוך עליי את הדלי הזה עם הקרח או לתרום מאה דולר", אמר גולן למצלמה, "אז אני גם אתרום מאה דולר ואני גם אשפוך עליי את המים האלו". כחלק מהאתגר בחר גולן להעביר את האתגר לשלושה אנשים אותם בחר ותופתעו אולי לשמוע מי אלו ברי המזל שנבחרו.

את האתגר, הדי לא נעים, החליט גולן להעביר לחברו הקומיקאי שלום מיכאלשווילי, לאיש יחסי הציבור שלו רני רהב ולאחד מחבריו הטובים הכדורגלן ברק יצחקי. מה שאומר שלכל אחד מהם יש כ-24 שעות בלבד להתגייס למשימה החשובה הזאת.


עוד חדשות חמות:
עינב בובליל פותחת פה על דנית
ביוש: אליאב אוזן חוזר הביתה
סוף סוף: נינט חושפת בטן הריונית בשמלה שקופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קר לך מאמי? אייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולן, מצטרף לרשימה ארוכה ומכובדת של מפורסמים ברחבי העולם שכבר נעתרו למשימה ושפכו על עצמם דלי קרח כמו ג'סטין ביבר, שהעביר את האתגר לברק אובמה, ממציא פייסבוק מארק צוקרברג, כוהנת הלייף סטייל מרתה סטוארט, הטייקון אופרה וינפרי, ג'סטין טימברלייק ועוד רבים וטובים ברחבי העולם.


למי שלא בקיא באתגר הקרח הנה הפרטים: אדם שלוקח חלק באתגר שופך על עצמו דלי מי קרח ומאתגר עוד שלושה אנשים לעשות את אותו הדבר. יש להם 24 שעות לעשות זאת, או לתרום לעמותה למלחמה בניוון שרירים. עד ליום שישי האחרון העמותה אספה קרוב לעשרה מיליון דולר והיד עוד נטויה. המטרה: העלאת המודעות ועידוד תרומה למחלת ניוון השרירים חשוכת המרפא.


וואלה! סלבס נעתרה לאתגר ושפכה על עצמה קפה שחור עם חוויאג'. זה עדיין לא העיר אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully