וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק או מתנה? הזמנת החתונה של שרי גבעתי

17.8.2014 / 10:57

אחרי שנאלצו להודיע ליקריהם על שינוי לוקיישן בדקה ה-90, בעקבות מבצע "צוק איתן" - הזוג הפוטוגני שרי גבעתי ואור לובושיץ שלחו הזמנות עם המיקום החדש. וואלה! סלבס רי לוקיישן

שרי גבעתי. אינסטגרם, צילום מסך
שום דבר לא יעצור אותנו. שרי גבעתי ואור לובושיץ/צילום מסך, אינסטגרם

מי שחשב שלרגע אחד שעונת החתונות נפסקה אחרי הפגיעה הקשה, בעקבות מבצע "צוק איתן" - יכול להירגע. אחרי החזרה לשגרה, אפשר להודיע שעונת החתונות חוזרת ובגדול. לראייה, וואלה! סלבס מציגה בפניכם את ההזמנה לאחת החתונות המתוקשרות של התקופה הקרובה - השחקנית שרי גבעתי וארוסה, איש יחסי הציבור אור לובושיץ.

אחרי שהודיעו על אירוסיהם באמצע אפריל, בעת חופשה רומנטית בסיצילה, אז כרע איש העסקים השרמנטי ברך ושאל את גבעתי, אחרי זוגיות מתוקשרת של פחות משנה, אם תהיה אשתו - השניים חזרו לארץ והחלו לתכנן את החתונה.



רוצים עוד רכילות חמה?
סוף סוף: נינט חושפת בטן הריונית בשמלה שקופה
ביוטיפול: כרסיטינה אגילרה ילדה בת
דיווח: כריס מרטין וג'ניפר לורנס ביחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשמתם? יופי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבעתי, בת ה-31, ולובושיץ בן ה-30, קבעו בתחילה את חתונתם בלוקיישן הרומנטי של חוף ניצנים. אממה, תכניות לחוד ומציאות לחוד ועם פרוץ מבצע "צוק איתן", והעובדה שהחוף נמצא במקום שנחשב מסוכן על ידי פיקוד העורף, נאלצו השניים לחשוב מחדש על מיקום לערוך את חתונתם. הזוג המאושר שהחל לקבל טלפונים והודעות מחבריהם המודאגים, נאלץ, חודש לפני החתונה, לשנות את הלוקיישן ולהודיע לכל חבריהם ובני משפחתם על השינוי והמקום החדש. עם זאת, השניים לא ויתרו על חופה רומנטית בחוף הים, אך יעשו את זה צפונית יותר בחוף מכמורת.


אז למי מחבריהם הקרובים שעדיין לא קיבל הזמנה, וואלה! סלבס חוסכת לכם את הזמן. החתונה תערך בחוף בננה ביץ' במכמורת, ביום שישי ה-5 לספטמבר, כאשר קבלת הפנים תערך בשעה 14:30, החופה תתקיים בשעה 15:45. רשמתם? יופי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שרי גבעתי. אינסטגרם, צילום מסך
לא לשכוח ביקיני לאחרי החופה/צילום מסך, אינסטגרם

הזוג האקסטרא פוטוגני הודיע על קוד לבוש למוזמנים, שכולל בגדים באווירה רומנטית ואוורירית (כיאה ללוקיישן) ובלי נעלי עקב (סיוט ללכת בחול). בתפריט של החתונה, צפויות לאורחים הפתעות רבות, כאשר אחת מהן היא הופעה מוזיקלית.

וואלה! סלבס באה לחתונות שהיא לא מוזמנת אליהם רק כדי לשתות מהיין של החופה. למזל.

  • עוד באותו נושא:
  • שרי גבעתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully