וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הפה הגדול של מורן אטיאס

13.8.2014 / 16:12

בר רפאלי נשמה, אסתי גינזבורג הופכת לאמא ותקרית אלימה במיוחד של כוכב עבר? הם כלום לעומת השערורייה של מורן אטיאס. כל הסיפורים הנוצצים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן נון במאי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

המצעד השבוע נפתח דווקא במעשה אצילי במיוחד של בר רפאלי, הישראלית הכי יפה וכנראה גם הכי מפורסמת בעולם - שריגש עשרות חיילים פצועים. בלי צלמי פפראצי או סיקור תקשורתי מעיק, הטופמודל הגשימה את משאלתם של לוחמים שנפצעו במבצע צוק איתן ומאושפזים בבית החולים, כשנענתה לבקשתם להגיע לביקור. את הדרישה המיוחדת של הלוחמים, גילתה באמצעות תמונה בפייסבוק. נשמה של ברבור.

במקום הרביעי ממתינה בשורה חגיגית שיצאה היישר מתוך הבטן של הנמסיס הנצחית של רפאלי, נו, אסתי גינזבורג. בקרוב, דוגמנית העל תעלה קילו או שניים או עשרה, באישור הרופא ובעלה עדי קייזמן. הסיבה: הבלונדה הודיעה באמצעות תמונת אינסטגרם, שהיא מטפחת ברחם שלה את ילדה הבכור. ההריון לא יכול היה להיות פוטוגני יותר.

אם כבר הריוניות, הנה מישהי שלא רק מתכוננת ללידה ראשונה, אלא תספיק לעבור בדרך גם מסיבת רווקות, אירוע חינה וחתונה עם בן הזוג - ובכל זאת מצאה זמן להצטלם כפי שאף פעם לא ראיתם אותה, בבגד ים. שמה בישראל הוא נינט טייב, שלמרות שהיא כבר מתקשה להסתיר את הבטן, צילמה פרסומת כשהיא לובשת מינימום בגדים וסיפקה מקסימום התרגשות.

מורן אטיאס. GettyImages
את בטוחה שלא נולדת בלונדינית? מורן אטיאס/GettyImages

במקום השני מתחוללת דרמה לא נעימה בכלל, כזו שמערבת סקס, משפחה ואלימות. במרכז הסיפור עומד שחקן טלוויזיה מקומי מוכר, שנעצר השבוע אחרי שעל פי החשד פרץ לביתה של גרושתו, ותקף אותה פיזית כשהילדים המשותפים במקום. הוא, אם היה לכם ספק, הכחיש את הטענות גם כשנלקח לחקירה.

מה שמוביל למקום הראשון, שבו נמצאת מישהי שאמנם לא החטיפה אגרוף, אבל הצליחה לייצר שערורייה גזענית בזכות פליטת פה אומללה, לפחות כמו שהיא הרגישה אחר כך. אז מורן אטיאס גזענית? כי כאשר שהשחקנית שרק רוצה שכולם יאהבו אותה, הגיעה לראיון - היא לא חשבה שזה ייגמר בכך שיחשבו שהיא לא מחבבת כהי עור. רגע אחר כך, פרסמה התנצלות מנומקת שבה פירטה כמה ציונית היא. רגע, מה הקשר?


וואלה! סלבס נמנעת מפליטות, במיוחד כאלה של תינוקות. איכסוש.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully