וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה רובין וויליאמס?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

15.8.2014 / 1:40

כיצד התבגר השחקן הוליוודי המצחיק של תעשיית הקולנוע, במשך השנים שבהן גילם דמויות על המסך? צפו בשינוי המראה של רובין וויליאמס, שמת השבוע במפתיע. וואלה! סלבס עצובה

עריכה: גיא גורן

העולם נדהם לגלות השבוע שהשחקן רובין וויליאמס, זה שתמיד הצחיק והקסים על מסך הקולנוע, שם קץ לחייו כשהוא בן 63. ההוליוודי גילם עשרות דמויות, בהן גם כמה שנרשמו בדפי ההיסטוריה של הקולנוע המודרני, אך השבוע מת יחד עם הקריירה המפוארת שלו, לאחר שנים שבהן נאבק בהתמכרויות לסמים ולאלכוהול, כמו גם בדיכאון והפרעה דו-קוטבית.

וויליאמס, שבכלל החל כקומיקאי במועדוני סטנד-אפ, הופיע לראשונה על המסך בסדרת הטלוויזיה "מורק ומינדי" בסוף שנות ה-70. אחר כך, הצליח לכבוש את העולם עם תפקידים קולנועיים בלתי נשכחים בסרטים זוכי פרסים כמו "בוקר טוב וייטנאם", "סיפורו של ויל האנטינג" ואפילו נתן את קולו כשד ג'יני בגרסה של דיסני ל"אלאדין". בין לבין, הביא לעולם שלושה ילדים, נישא שלוש פעמים והתבגר מול הצלמים כשהוא משעשע גם על השטיח האדום.

אחרי מותו, וואלה! סלבס בחרה לכבד את זכרו של וויליאמס ולבחון איך השתנה המראה של הכוכב המצחיק, כך שהיא מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם רובין - כשהיא מציגה לכם את השינוי שעבר מאז שהיה צעיר משעשע (עם בעיות נסתרות) ועד לתמונה מהאירוע הנוצץ האחרון שבו השתתף, שצולמה רק בסוף השנה שעברה. יהי זכרו ברוך.


וואלה! סלבס נזכרת בשעשוע ב"גברת דאוטפייר" וממש מצטערת שהיא לא סקסית כמוה.


עוד מתיחות פנים: ג'ואן ריברס | סיימון קאוול | בקסטריט בויז | ונסה וויליאמס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully