וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיע! ג'סטין ביבר נשלח לסדנת גמילה מכעסים

וואלה! סלבס

13.8.2014 / 14:45

הילד הרע של עולם המוזיקה מראה סימנים של התבגרות? יש סיכוי. בית המשפט קבע שביבר יחתום על עסקת טיעון שתשלח אותו לסדנה לניהול כעסים. וגם לשלם המון כסף. וואלה! סלבס לא שוכחת

ג'סטין ביבר. GettyImages
האשמה: לוהט. ג'סטין ביבר/GettyImages

יכול להיות שג'סטין ביבר מתבגר? יש מצב שכן. כוכב הנוער המתהולל נשעצר בתחילת השנה במיאמי על נהיגה בשכרות, ככל הנראה יחתום על הסדר טיעון עם בית המשפט האמריקני, שיכלול התחייבות מצדו של אליל הבנות להשתתף בסדנה לניהול כעסים.

ביבר נעצר בינואר האחרוןבעיר הנופש האמריקנית על ידי המשטרה, שדיווחה כי בזמן מעצרו, הכוכב הודה בשתיה של בירה וצריכת סמים,. מאוחר יותר, הוא הואשם בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, התנגדות למעצר ונסיעה ללא רישיון תקף.


עוד סיפורי סלבס:
בתפקיד בעלה של גל גדות: ריאן ריינולדס
הדייט הסודי של אגם רודברג ועפר שכטר
OMG: מי הגבר העירום שצמוד ליובל שרף?

ג'סטין ביבר. splash
מבוקש על ידי קוסמטיקאיות ברחבי העולם, רק כדי לטפל באקנה. ג'סטין ביבר/splash

הזמיר, נתפס במהלך מירוץ מכוניות אותו קיים עם חבריו, בזמן שהוא נוהג ברחוב שנחסם במיוחד לשם כך. גם נהג הרכב המתחרה נעצר בשל נהיגה בשכרות. השובב הקנדי לא אמור להיות נוכח בדיון שיתקיים בבית המשפט במימי במהלך היום (ד'), עם זאת, עורכי דינו צפויים למסור בשמו הודאה בנהיגה בשכרות וסיכון הסביבה, כמו גם התנגדות לא אלימה לשוטר.

מלבד הקלון (הו, האשמה) ישתתף ביבר בסדנה לניהול כעסים של לא פחות מ-12 שעות פרטיות ומתישות. בנוסף, יתחייב לתרום לא פחות מ-50 אלף דולר לארגוני צדקה אמריקנים וכן לשלם על עלויות המשפט. המעריצות יכולות לנשום לרווחה, כיוון שהסכם הטיעון לא יכלול זמן מאחורי סורג ובריח בכלא.

זו לא הפעם הראשונה שביבר מסתבך בפלילים, שבועיים לפני המעצר, פשטו שוטרים על ביתו של הזמר - זאת לאחר ששכנו התלונן על כך שביבר השליך ביצים על ביתו וגרם לנזק בסכום של יותר מ-20 אלף דולר. במהלך הפשיטה נעצר חברו של הזמר על אחזקת קוקאין. עוד קודם לכן, ביבר צולם כשהוא מעשן מה שנראה כסיגריית ג'וינט לא חוקית. לא יפה.


וואלה! סלבס נעצרה גם היא פעם על אחזקה לא חוקית של פחמימות. לצריכה אישית בלבד.


רכלו על העונש של ג'סטין ביבר בפייסבוק

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שולט בעצבים שלו. ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully