וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא מתחתנת! בר רפאלי מאורסת לעדי עזרא

6.3.2015 / 8:02

OMG: אחרי שנה של רומנטיקה ושערורייה זוגית, הטופמודל הכי מפורסמת בישראל אמרה "איי דו" להצעת הנישואים מבן הזוג, איש העסקים עדי עזרא. בר רפאלי כלה, וואלה! סלבס שושבינה

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: רן צימט, מאיה בן ניסן

הנה הידיעה הכי מרגשת שתקראו היום. היום? השבוע, החודש, אולי השנה: בר רפאלי מתחתנת עם עדי עזרא! לאחרונה, הטופמודל שהיא הייצוא הכי טוב של ישראל לתפוצות, השיבה בחיוב להצעת הנישואים של איש העסקים שאיתו היא מנהלת קשר רומנטי וצמוד במיוחד בחודשים האחרונים.

קולולולו, מתברר שהאהבה מנצחת גם עשרות צילומי פפראצי, כמה מאהבים מוכרים (שלה ושלו) - ותקרית לא נעימה אחת שהעיבה על הקשר. אז מה, זה נגמר בטבעת!

ההצעה המרגשת קרתה בזמן החופשה הסודית של השניים במלדיביים' כפי שסיפרה לכם וואלה! סלבס, שם החליטו השניים לבלות את חג הפורים. בלי מסיכות, בלי רעשנים, בלי תחפושות - אבל עם הרבה בגדי ים ועור חשוף, שמש חמימה, לוקשיין אקזוטי ורומנטי וטבעת אירוסין אחת.


מתעלפים? הנה עוד סיפורי סלבס:
לחוצה? בר רפאלי מדגמנת מחשוף עמוק
ההפתעה הענקית שבר רפאלי הכינה לעדי עזרא
חוזה את העתיד: בר רפאלי מדברת על חתונה וליאונרדו

בר רפאלי. אינסטגרם,
הנשיקה שלו קנתה אותה. רפאלי ועזרא מדגמנים אהבה/אינסטגרם
בר רפאלי עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
כן, היא מאוהבת. רפאלי ועזרא/צילום מסך, אינסטגרם

רפאלי בת ה-29 ועזרא (שמבוגר ממנה בעשור שלם), הפכו את ההיכרות בינם לקשר רומנטי בסוף שנת 2012, אז נחשפה הזוגיות המסקרנת החדשה של הדוגמנית עם המעושר. עם זאת, חודשיים בלבד אחר כך החליטו להפריד כוחות. בחודשים הבאים, רפאלי בילתה עם אנשי עסקים יהודים בחו"ל, בעוד שעזרא ניהל קשר עם הדוגמנית לירן כוהנר - זאת עד סוף שנת 2013. כך שאחרי מסיבת הסילבסטר הפרטית שרפאלי ערכה, השניים ככל הנראה היו בשלים לחדש את הזוגיות המסקרנת של השנה הנוכחית.

מאז, הדוגמנית ויו"ר קבוצת 'נטו' (חברת המזון החמישית בגודלה בישראל), הספיקו לנפוש יחד בתאילנד ובאילת, לבלות בכמה אירועים מתוקשרים מול המצלמות - בהם גם אירוע קבלת הפנים הפרטית שנערכה ללהקת הרולינג סטונז בישראל, ממש ביום הולדתה של הדוגמנית. באותו אירוע, עזרא זעם על רפאלי שרקדה יחד עם הרוקסטאר מיק ג'אגר ותפס אותה בצווארה במהלך שיחה איתו, מה שגרם למריבה מתוקשרת בין השניים ולנתק שנמשך כמה שבועות - זאת עד ששוב הופיעו יחד כזוג בחתונה נוצצת.

בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
כך היינו. רפאלי ועזרא בסיבוב הראשון בשנת 2013/ניר פקין
בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
צמודים. רפאלי ועזרא/ניר פקין

לא ברור אם שמעתם, אבל זאת אינה הזוגיות המפורסמת הראשונה של הישראלית המצליחה בעולם או של איש העסקים שהיא אוהבת. רפאלי, ניהלה מערכות יחסים עם השחקן דיוויד שרבט והיהלומן מתי רחמינוב. אך הקשר המדובר ביותר שלה, היה זה שנמשך כחמש שנים עם ליאונרדו דיקפריו והגיע לשיא במהלך ביקורו של ההוליוודי בבית משפחת רפאלי בארץ. עזרא, שובב לא קטן, דגם בעבר רשימה ארוכה של יפות ונוצצות מקומיות שאיתן בילה, בהן הדוגמנית נטלי דדון, מרינה קבישר ומורן אייזנשטיין.


וואלה! סלס בייצה מרוב התרגשות. אמאל'ה, היא עומדת להיות שושבינה.


רכלו על החתונה העתידית של בר רפאלי בפייסבוק

חתונה אנחל בונני. ניר פקין
פחות מרוצים מהצלמים. רפאלי ועזרא ביוני האחרון, רגע אחרי תקרית מיק ג'אגר/ניר פקין
בר רפאלי, עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
מרבים בשמחה. בר רפאלי ועדי עזרא בפורים האחרון/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי עדי עזרא. ספלאש
בר רפאלי עדי עזרא/ספלאש
בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
בר רפאלי, עדי עזרא/ניר פקין
בר רפאלי. אינסטגרם, אתר רשמי
בר רפאלי/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully