וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינגל ליידי: הפרטים על מסיבת הרווקות של נינט טייב

11.8.2014 / 0:01

פחות מחודש לפני החתונה שבה תהפוך לאישה נשואה, הפרטים על המסיבה החשובה באמת של נינט טייב נחשפים. איך ומתי המאמי של הביצה תחגוג במסיבת רווקות? וואלה! סלבס פותחת יומנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב אצלה. נינט טייב חוגגת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספירה לאחור לקראת החתונה של גברת רוקנ'רול, נינט טייב ובן הזוג המזוקן, יוסי מזרחי, החלה. קצת פחות מחודש לפני שיחליפו נדרים בפני משפחה וחברים - ואחרי שסגרו כבר אולם שמחות והילולת חינה מסורתית - הגיע הזמן לחלק החשוב ביותר בדרכה של נינה להפוך לכלה: מסיבת הרווקות.

אם ההודעה על החתונה הגיעה בהפתעה, שהפכה למרגשת יותר עם הבשורות על הריונה של הכוכבת - זה לא אומר שנינה תחמיץ או תדלג על השלבים המסורתיים בדרך לקידושין. אז אחרי, שוואלה! סלבס גילתה לכם כי חגיגות החינה המסורתיות יתקיימו כשבוע וחצי לפני החופה, כעת קבלו את הפרטים על המסיבה הפרטית, זו שבה טייב תחגוג את הפיכתה מרווקה לאישה נשואה כדת וכדין.


עוד סיפורי סלבס:
נינט טייב מדגמנת תחתונים ובטן הריון
אייל גולן נותן כמה טיפים לחיי נישואים
יום ההולדת השמח של הראל סקעת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יבלו יחד! נינט עם אחותה, סופי טייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם וואלה! סלבס הייתה חשפנית, כבר מזמן הייתה מוציאה את התחתונים לניקוי יבש, מתחילה לעבוד על ריקוד לצלילי ג'ף באקלי ומתפללת לאלוהים שגברת טייב תשריין אותה למסיבה שלה. אבל נינט זנחה את מנהגי המסיבות ההמוניים, כאשר החליטה לחגוג בסטייל כיאה לנסיכה,כך שאם הכל יתנהל כמתוכנן, מספר מצומצם של חברות (בהן ככל הנראה אחיותיה האהובות) תקבלנה הזמנה להגיע ב-24 באוגוסט לווילת "TAO" שבשרון, שבה היא תחגוג ותבלה את ימיה האחרונים כאישה רווקה.

מיס רוקנ'רול עצמה תאלץ לוותר על האלכוהול באירוע היוקרתי, כיוון שהיא נמצאת בימים אלה בחודש החמישי להריון עם יורשת עצר ראשונה - אך מה שבטוח שאוכל טוב, מוזיקה משובחת וחברה טובה יהיו סביבה כדי לשמח אותה. שלושה שבועות לאחר מכן, בתאריך ה-9 בספטמבר, תצעד אל עבר החופה שתחתיה תינשא לבחיר לבה באולם "סטואה" שבקיבוץ געש. בכך תשבור אלפי לבבות של מעריצים מקומיים.


וואלה! סלבס עדיין מחכה להזמנה לחתונה שבטח אבדה בדואר... נכון, נינוצ'קה?


רכלו על מסיבת הרווקות של נינט בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully