וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: אילנית לוי ואלירז שדה מאורסים

22.7.2018 / 21:40

פרסום ראשון: שבע שנים של זוגיות נוצצת ופוטוגנית במיוחד - שכללה גם פרידה מתוקשרת וקאמבק דביק פלוס שמועות על פרידה שנייה - הובילו לרגע המרגש שבו אלירז שדה כרע ברך והציע נישואים למלכת היופי במיל', אילנית לוי. וואלה! סלבס מקודשת

צילום: עידו שחם , עריכה: מאיה בן ניסן

אחרי שנים שוואלה! סלבס מייחלת לרגע כזה, היא שמחה להיות הראשונה לבשר לכם שהוא סוף סוף זה קרה: אלירז שדה ואילנית לוי מאורסים. כן, אחרי שנשאלו אין ספור פעמים מתי זה סוף סוף יקרה, זוכה "האח הגדול" במיל' ומגיש הטלוויזיה, כרע ברך ושאל את שאלת השאלות בפני מי שנחשבת למלכת היופי האהובה של כל הזמנים. היא אמרה "איי דו", מן הסתם. כן, זה הזמן לברך בשלל איחולים את אחת הנשים הכי יפות בארץ ואת המנחה שאיתה!

אחלו לאילנית ולאלירז בשעה טובה גם בפייסבוק

אילנית לוי, אלירז שדה. ניר פקין
קולולו: אלירז ואילנית/ניר פקין

את מערכת היחסים הרומנטית שלהם, החלו שדה ולוי לפני כשבע שנים - זאת, לאחר שאילנית הצהירה לא פעם שהיא "נדלקה" על אלירז, כשזה עוד השתתף בריאליטי שפרסם אותו. שדה הגיע להתארח בתכנית של מלכת היופי במיל' בערוץ המוזיקה - שם התלקח הרומן הלוהט שהסעיר את המדינה.

כזכור, ב-2012 תעשייה שלמה נדהמה לגלות שהזוג הדביק החליט להיפרד וללכת איש איש לדרכו. כמובן שלא עברו מספר שבועות והשניים שבו האחד לזרועות השנייה. מאז ועד היום השניים לא נפרדו, זאת למרות שמועות שקריות על פרידה לפני מספר שבועות שהתגלתה, בעזרת וואלה! סלבס כמובן, כשקר מוחלט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אילנית לוי, אלירז שדה. רפי דלויה
ועכשיו אפשר ילד? שדה ולוי/רפי דלויה

שדה, חיכה לצאת יום תשעה באב על מנת שיוכל לכרוע ברך ולשמוע את בת זוגו אומרת שהיא מוכנה לחיות לצידו לנצח, החליט ללכת על משהו פרטי וצנוע ובחר לעשות זאת בביתם הפרטי של השניים ברחובות.

אם אתם לא שולטים בהיסטוריה של הביצה המקומית - מדובר בסיבוב השני של לוי. כשהיתה בת 20, נישאה לזמר אייל גולן, איתו הביאה לעולם שני ילדים - ליאם ואלין - אשר מתגוררים איתה ועם אלירז במעונם המשותף שברחובות. שיהיה במזל.

וואלה! סלבס הלכה לתקוע איזה פחמימה להשכיח את ההיסטריה. היא עוד לא החליטה במי היא חושקת כעת יותר - באלירז או באילנית.

אילנית לוי. רפי דלויה
הורסים. אילנית ואלירז/רפי דלויה
חתונה מירב פלדמן. ניר פקין
הגיע הזמן באמת.../ניר פקין
אילנית לוי, אלירז שדה. אביב חופי
כך הכל התחיל. אלירז שדה ואילנית לוי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully