וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן רצתה לאמץ יתומה מתאילנד

שירות וואלה! סלבס

4.8.2014 / 11:51

מלכת הטראש שבילתה בחופשה המשפחתית בתאילנד, התאהבה באחת הילדות המקומיות שפגשה בבית יתומים, והתקשר לבעלה האוהב להגיד לו שהיא רוצה לאמץ אותה. וואלה! סלבס יתומה מדודה

קים קרדשיאן. ערוץ E
איזה מתוקה את!/ערוץ E

נראה שמלכת הטראש קים קרדשיאן ממש רוצה להיות אנג'לינה ג'ולי הבאה, אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא התאהבה בילדה יתומה ואף שקלה ברצינות לאמץ אותה ולקחת אותה עימה לארצות הברית?

בפרק הבא של "הקרדשיאנס", יוכלו הצופים לראות את המשפחה הכי טראשית באמריקה מבקרת בבית יתומים בתאילנד, במהלך החופשה המשפחתית שלהם. הקרדשיאנס הגיעו לבית היתומים, שיחקו עם הילדים ואף הביאו להם מתנות. "גדלתי במשפחה שיש לה קשר כל כך חזק", אמרה קים קי,"זה מעציב אותי כל כך שלילדים האלו אין את הקשר הזה".

רוצים עוד רכילות?
צפו: בר רפאלי נכנסת בוואלה! סלבס
דור מי? לאור דניאל יש בן זוג חדש
OMG: סלינה גומז היתה מעורבת בתאונת דרכים

העלילה קיבלה טוויסט מפתיע, כשאישתו של קניה ווסט פגשה בפינק, ילדה יתומה בת 12, ומיד התאהבה בה. קים קי כל כך התלהבה מהילדה הצעירה ומיד הצהירה, "היא כל כך מתוקה, אני רוצה פשוט לקחת אותה הביתה איתי". לאחר מספר דקות, צלצלה הכוכבת לבעלה, שלא בילה איתן בחופשה, והודיעה לו שהיא רוצה לאמץ את הילדה המתוקה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קים קרדשיאן. ערוץ E
ייאא, אולי אני אקח אותה הביתה?/ערוץ E

אממה, כמו בכל מסיבה, חייבת להיות מי שתחריב אותה - הפעם היתה זו אמה של קים, קריס ג'נר, שהודיעה לבתה האהובה, שזה לא כל כך פשוט כמו שהיא חושבת. "את לא יכולה להיכנס לבית יתומים, להתאהב בילד ואז לחשוב שאת יכולה לקחת אותו איתך הביתה, כאילו שאת במסע שופינג, אמרה האם. אה, לא? גם אם קוראים לך קים קרדשיאן?

וואלה! סלבס מוכנה שקים קי תכנס בכל רגע נתון לדירת סטודיו שלה בשכונת המצוקה ותאמץ אותה מבלי לשאול אפילו את ההורים הביולוגים.

קים קרדשיאן. ערוץ E
צצצ'יזזזז/ערוץ E

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully