וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: סלינה גומז היתה מעורבת בתאונת דרכים

שירות וואלה! סלבס

4.8.2014 / 10:21

הכוכבת המפורסמת, שרק לאחרונה הסתבכה עם ישראל, מסתבכת שוב. הפעם, כשהיא מעורבת בתאונת דרכים עם רכב היוקרה שלה, לאחר ארוחת צהריים עם חברות. לא היו נפגעים. וואלה! סלבס קארמה

splash

לא ברור אם היו אלו הקללות של כל הישראלים, או שמא חוסר המזל הבלתי פוסק של הגברת סלינה גומז. כך או כך - נראה שהגברת גומז חייבת להתפלל לאלוהים שלה שיפסיק להעניש אותה. הפעם, כוכבת הילדים היתה מעורבת בתאונת דרכים.

ביום ראשון האחרון, הגיעה הגברת גומז, כשהיא מלווה בחברות שלה (בטח אלו שניגבו לה את הדמעות כשג'סטין זרק אותה), לארוחת צהריים באל איי. גומז וחברותה נכנסו לג'יפ ה-BMW היוקרתי של גומז, כשאחת מחברותיה משמשת על תקן הנהגת.

עוד רכילות?
צפו: בר רפאלי משיבה אש
תפוסה חזק: החבר החדש של אור דניאל

סלינה גומז בטקס הבילבורד. GettyImages
החלמה מהירה. סלינה/GettyImages

לאחר נסיעה קצרה, היתה מעורבת הכוכבת בתאונת דרכים עם רכב אחר. צלמי הפפראצי שלא הצליחו לצלם את רגע התאונה, מיהרו למקום האירוע, שם תיעדו את אחת מחברותיה של סלינה מנהלת ויכוח עם הנהג השני. ומה סלינה עשתה? נו מה היא עוד יכולה לעשות חוץ מלחתום למעריצות ולהנות מאהבת הקהל שהתאסף במקום.

לבסוף, הצליחה החברה הטובה לסדר את העניינים ולסגור את הסיפור מבלי להחליף פרטים של חברות ביטוח וכל שאר הדברים המתישים, שלכוכבת אין ממש זמן עבורם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ שסיבך/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, רק לאחרונה הסתבכה הכוכבת הצעירה עם ישראל, כאשר העלתה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה, בה היא מבקשת להתפלל עבור תושבי עזה. הדבר עורר את זעם המעריצים היהודים של הכוכבת, דבר שגרם לה להתנצל לאחר מספר שעות ולהבהיר שהיא "לא בוחרת צד" ושהיא מתפללת למען שלום לכולם.

וואלה! סלבס היתה מעורבת בתאונת דרכים עם משאית הזבל של העירייה, לאחר שפועלי הניקיון ניסו להוציא אותה משם בכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully