וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר רפאלי נכנסת בוואלה! סלבס

עמית גולדברג

4.8.2014 / 1:20

אחרי סאגת הציטוט המביך של הנשיא לינקולן, הטופמודל לא שוכחת ולא סולחת - ומנצלת את ההזדמנות לענות לוואלה! סלבס. או במילים אחרות: בר רפאלי עוקצת אותה. וואלה! סלבס חשה

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

זהו, וואלה! סלבס יכולה לפרוש מהתעשייה, היא את שלה עשתה. אחרי שבר רפאלי הסכימה להשתתף בפרויקט הברכות לחיילים שלה, עכשיו היא מגדילה ואף עונה לוואלה! סלבס על אייטם שפורסם עליה לא מזמן. כן, וואלה! סלבס מעולם לא חשה כל כך חשובה.

מאירועי העבר: כשרק התחיל מבצע "צוק איתן", העלתה הדוגמנית ההורסת תמונה שלה עם הציטוט: "אין דרך מכובדת להרוג, אין דרך עדינה להרוס. אין שום דבר טוב במלחמה, למעט סיומה". את הציטוט, שייכה רפאלי לאברהם לינקולן. אך מה, וואלה! סלבס חפרה קצת וגילתה כי אותו ציטוט שייך בכלל לדמות הפארודית של אותו לינקולן בסדרה "מסע בין כוכבים".

בר רפאלי. צילום מסך
לא ויתרה! בר רפאלי/צילום מסך

בשבוע שעבר, פגשה המלכה הבלתי מעורערת של עולם הרכילות את הגברת הראשונה של עולם הדוגמנות. לצערה של מלכת הרכילות, ברבור לא שכחה וגם לא ממש סלחה, שלפה את ציפורנייה והראתה לוואלה! סלבס שלא ממש כדאי לה להתעסק איתה.

"סתם אני זוכרת שהיה משהו בוואלה!", אמרה הרפאלי, "על הציטוט שכתבתי על אברהם לינקולן, שהוא בכלל לא של אברהם לינקולן, וזה כן.. כאילו אתה יודע".

העיקר הציטוט בסופו של דבר...
"לא, לא, זה ממש לא העיקר הציטוט! זה נכון! אבל הספין שעשו על זה, שזה בכלל מ'מלחמת הכוכבים'. זאת אומרת - זה היה המעניין, וזה התקשורת עשתה, וזה לא מה שהיה מעניין, וזה גם לא נכון שזה מ'מלחמת הכוכבים'. יש גם משתפי פעולה אחרים... אהמ... אהמ". אאוץ' זה כאב.


וואלה! סלבס מתה שבר רפאלי תפליק לה על הטוסיק, בגלל שהיתה ילדה רעה.


רכלו על מה שאמרה בר רפאלי גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully