וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "Glee" זרקה את ארוסה - ונישאה לחבר ילדותה

שירות וואלה! סלבס

23.7.2014 / 15:46

עדי הימלבלוי, מאחורייך: השחקנית וכוכבת הסדרה "Glee", נאיה ריברה, ביטלה את אירוסיה לראפר ביג שון - ונישאה לחבר ילדותה זמן קצר אחר כך, בלי שאף אחד ידע. וואלה! סלבס ריבאונד

ניה ריביירה. GettyImages
ניה ריביירה/GettyImages

מי אמר שכוכבי הוליווד לא מקבלים השראה מהכוכבים המפורסמים בארץ? נניח, עדי הימלבלוי, שסיפור האהבה שלה - זה שהגיע בשבוע שעבר לשיא בחתונה עם חבר ילדותה נדב פלד - השפיע על השחקנית האמריקנית נאיה ריברה. טוב, סוג של השפיעה, כיוון שגם כוכבת הסדרה הפופולרית "Glee" זרקה את ארוסה רק כדי להינשא תיכף ומיד לידיד נעוריה, בלי שאיש ירגיש. הכי מרגש!

ניה ריביירה. GettyImages
ניה ריביירה/GettyImages

ריברה, לא רק ניחנה בכושר משחק ושירה, אלא עלתה לכותרות גם בגלל הקשר הפרובוקטיבי שלה עם הראפר ביג שון. למרות שהשניים אהבו מספיק כדי להחליט להינשא, מערכת היחסים שלהם הגיעה לסיומה בסוף חודש אפריל האחרון, כשהכוכבת בת ה-27, זרקה אותו לשמחת הצהובונים.

היום (ד'), להפתעת מדורי הרכילות האמריקנים, הודיעה השחקנית על נישואיה לגבר חדש ואנונימי בשם ריאן דורסי. כן, פחות משלושה חודשים אחרי שזרקה את הבויפרנד, החליטה ריברה לומר "איי דו" לידיד מהילדות - באירוע שהתקיים סוף השבוע האחרון, בלי שאף אחד קיבל עליו הודעה מראש.

את בעלה הטרי, זה שאיש לא ידע שמנהל איתה קשר כלשהו, הגדירה ריברה בהודעה ששחררה לתקשורת כ"גבר שאותו אני מכנה 'בעלי' בנוחות". הלם? כנראה שכן.


וואלה! סלבס תגיד 'איי דו' לכל מי שרק יציע. מתנדבים?


רכלו על החתונה של נאיה ריברה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully