וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים תורמים לצה"ל: "בדרך לחיילים האהובים"

וואלה! סלבס

22.7.2014 / 12:44

לצד יוזמות פרטיות למתן תרומות ופינוקים, עבור תושבי הדרום או ללוחמים ברצועת עזה - ישנם גם מפורסמים שתומכים בחיילי צה"ל ומעודדים את המעריצים לעשות כמותם. וואלה! סלבס מעמיסה

לאה שנירר. אינסטגרם, צילום מסך
לאה שנירר כבר ארוזה/צילום מסך, אינסטגרם

נראה שכל מדינת ישראל מגויסת בימים האחרונים, מאז שהחל מבצע צוק איתן - אם לא לשירות כחייל צה"ל אמיץ, אז לתרומה ודאגה לכל אותם לוחמים ברצועת עזה וכן לתושבי הדרום, שסובלים מירי הרקטות ושוהים זמן רב במרחבים המוגנים. בימים האחרונים, ישנן לא מעט יוזמות פרטיות שקוראות לאזרחי המדינה לתרום אספקה של מזון מפנק או ציוד עבור החיילים ואלה שחיים בדרום הארץ, כולל אלה שיזמו כמה אנשים שאתם מכירים היטב.

אחת מהן, היא לאה שנירר, שאספה לא מעט אהבה (פלוס לא מעט ארזים מלאי פינוקים), העמיסה לתא המטען של רכבה ונסעה לנקודת האיסוף. "בדרך אליכם חיילים אהובים", כתבה המעושרת במיל', "מכונית מלאת אהבה ודברים טובים וחיוניים - והלוואי שיכולתי להיכנס לקופסא ולהגיע אליכם ולחבק אתכם חזק חזק!".


עוד סיפורי מפורסמים:
תרומה ממלכתית: יאיר נתניהו למען החיילים
רן דנקר משתמש בטיפות הרגעה של אביב אלוש
כלה שחורה: בלייק לייבלי עולה באש ביום חתונתה

מייקל לואיס. אינסטגרם, צילום מסך
מייקל לואיס מעמיס לתא המטען.../צילום מסך, אינסטגרם
מייקל לואיס. אינסטגרם, צילום מסך
המון המון ציוד ואספקה!/צילום מסך, אינסטגרם

כמותה, עשתה גם חברתה לריאליטי ניקול ראידמן, שקראה למעריציה ברשתות החברתיות להוסיף לתרומה האישית שלה, שתגיע מחר (ד') לדרום הארץ, "חבילות ומכתבים מחממי לב, להרמת המורל ולחיזוק חיילנו בקו האש".

אלירז שדה, ארגן מבצע תרומה באמצעות פרסום בן מספר ימים בתכנית הרדיו האישית שלו. היום, כבר פרסם סרטון שבו צילם את כל קופסאות המצרכים שנאספו, בצירוף הכיתוב "חברים יקרים! תודה רבה לכל התורמים, המשאית הראשונה לחיילים בחזית יוצאת ועוברת בנקודות האיסוף... רוצים עוד משאית עד חמישי!". גם הדוגמן מייקל לואיס העמיס כמה שקיות מלאות בציוד אישי, שאסף והכניס לתא המטען - שאיתם תכנן להגיע היום לנקודת החלוקה שבדרום הארץ. הכי "לתרום, לתרום, לתרום".

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
התרומה של ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם
לוסי דובינצ'יק. אינסטגרם, צילום מסך
לוסי דובינצ'יק פעילה ברשתות חברתיות/צילום מסך, אינסטגרם
אלירז שדה. אינסטגרם, צילום מסך
אלירז שדה סופר את הקופסאות/צילום מסך, אינסטגרם

מורן אייזנשטיין, פרסמה בחשבון האינסטגרם הפרטי תמונה של עגלה מלאה במצרכים מתוקים וכתבה "מתחילה להעמיס לחיילים האהובים שלנו", בדומה אליה, גם לוסי דובינצ'יק וגם השחקניות הצעירות הילה סעדה ורותם זיסמן כהן, קראו להגיע לחנות בתל אביב עם ציוד ומצרכים וכתבו "נאספו מלא דברים לחיילים. תודה לכל מי שפתח את הלב!". עוד הוסיפו, "זה בהחלט נותן תחושת אחדות ושמחה בתוך כל המצב הזה... מי שבא לו לתרום מוצרי היגיינה, גרביים, מזון ודברים שישמחו את החיילים אנחנו כאן". חמודות.


וואלה! סלבס קנתה שלל קופסאות שימורים לתרום לחיילים, אבל לא התאפקה וזללה את הכל עד שהגיעה לנקודת האיסוף. אופס.


תרמתם? רוצים לתרום? רכלו על כך בפייסבוק

מורן אייזנשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
מורן אייזנשטיין מגוונת במצרכים/צילום מסך, אינסטגרם
רותם כהן, הילה סעדה. אינסטגרם, צילום מסך
רותם זיסמן כהן והילה סעדה מקבלות את התרומות עם חיוך/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully