וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי קמפבל מפצה את הצלם שהכתה

שירות וואלה! סלבס

21.7.2014 / 16:41

חמש שנים לאחר הדרמה הגדולה, שבמסגרתה הואשמה הטופמודל בהכאה ופציעה של צלם פפארצי, הגיעה לסיומה הסאגה, בפיצוי כספי, שסכומו לא נמסר. וואלה! סלבס מתנצלת

הסופרמודל הכי אלימה בעולם, נעמי קמפבל, סוף סוף שמה מאחוריה את אחת הפרשות היותר מביכות בקריירה שלה, זאת לאחר ששילמה סכום כספי לצלם איטלקי אחרי שחטפה התקף זעם והכתה אותו. אה כן, וגם גרמה לאישפוזו.

ההסדר המדובר, נחשף לאחר שקמפבל בת ה-44, הגיעה לבית המשפט, זאת לאחר שצלם איטלקי בשם גווטאנו די ג'יאווני, תבע אותה בטענה שהטופמודל תקפה אותו ופצעה אותו, בעזרת תיק היד שלה, זאת לאחר שצילם אותה ואת החבר לשעבר - המיליונר ולדמיר דורנין. עוד טען הצלם, כי הדוגמנית פצעה אותו בעינייו, לאחר ששרטה אותו עם ציפורנייה הארוכות.



הדייט הרומנטי של בר רפאלי ועדי עזרא

משפחות דיירי האח הגדול מודאגים מהמצב

אורנה בנאי מדברת ומפוטרת

נשף הגאלה השנתי במטרופוליטן, מאי 2014. GettyImages
ואת הצלמים האלו לא תקפת ? נעמי קמפבל על השטיח האדום אימג’בנק, Gettyimages/GettyImages

הדוגמנית, שידועה בזכות המזג החם שלה, דחתה את הטענות, וטענה שהיא הוטרדה על ידי הצלמים בזמן החופשה הפרטית שלה בחופי סיצילה, בזמן שבילתה שם ביולי 2009. על פי קמפבל, היא ודורנין הגיעו לאי לאחר נפוש בדרום צרפת, ובילו באי הרומנטי מספר ימים ביאכטה הענקית שלו. באחד הערבים, כך על פי דבריה, השניים יצאו לכיוון אחת המסעדות במקום, שם ניסה ג'יאווני לצלם את הכוכבת. עדי ראייה שנכחו במקום, סיפרו שקמפבל עטה עליו בזמן שהיא צווחת מילים בג'יבריש, כשלפתע, שומרי הראש שלה דחפו אותו לאדמה.

נעמי קמפבל בגאלה של אזאדין אלאיה בפריז. AP
אדוני השופט, נשבעת שאני לא משקרת AP/AP

"היא הכתה אותי עם התיק שלה", סיפר הצלם, "בזמן שהיא צועקת עליי ואז היא ניסתה לסטור לי. הצלחתי לחמוק ממנה אבל זה היה מאוחר מדי והיא שרטה את עייני".

כעת, לאחר שנים של דיונים והמתנה, עורכי דינו של הצלם אישרו שגי'וואני אכן חתם על הסדר טיעון עם קמפבל, אבל לא הסכימו לאשר את הסכום אותו תפצה הדוגמנית הבעייתית בתמורה לביטול התיק נגדה.

וואלה ! סלבס גם הגיעה להסדר טיעון עם דוקטור שקשוקה אחרי שתקפה אותה, לאחר שלא שם לה מספיק סחוג באוכל.


בואו לרכל בפייסבוק של וואלה! סלבס על העצבים של נעמי קמפבל

נעמי קמפבל מובאת למעצר על תקיפה לכאורה, ניו יורק 2006. GettyImages
תניחו לי! אני עייפה. אימג’בנק, Gettyimages/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully