וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה קניה ווסט?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

26.9.2014 / 2:19

קניה ווסט הוא לא רק מיסטר קרדשיאן, אלא אחד המוזיקאים הכי פרובוקטיביים ומדוברים ברחבי העולם. אבל איך הראפר האופנתי התבגר עם השנים? צפו. וואלה! סלבס נשואה לטראש

אימג'בנק GettyImages

הוא אחד המוזיקאים המדוברים בעולם, נחשב לאחד מאמני ההיפ הופ הפרובוקטיביים ביותר וגם לאיש היחיד שכנראה באמת סובל את קים קרדשיאן (כי אלוהים יודע שאפילו האחיות שלה כבר לא עומדות בזה) על הפלנטה - מיסטר קניה ווסט. הראפר הנוצץ ביותר בתעשיית הבידור העולמית, לא רק אומר מה שהוא חושב מאז סוף הניינטיז, אלא גם מלביש אנשים אחרים ומתבל את השירים בקללות עסיסיות, כאלה ששומרות עליו בכותרות במשך שנים.

ווסט, החל את הקריירה שלו לפני שנים ארוכות כמוזיקאי שהתחבר למנטור וחברו הטוב לימים, ג'יי (בעלה של ביונסה) זי. אחרי כמה אלבומים שזכו לשבחי המבקרים, תקף את הראפר שיגעון גדלות (ג'יזס, מישהו?) - מה שלא הזיק גם לתיעוד שלו במדורי הרכילות, עם אישה יפה תלויה על זרועו. האחרונה בהם, שהפכה לאשתו, היא מלכת הריאליטי טראש שהפכה אותו לאייטם קבוע אצל צלמי הפפראצי, שסובלים מפעם לפעם מהתקפי זעם שלו.

אז איך הראפר מלא הסטייל התבגר, עם כל האורות הבוהקים על הבמה? כדי לבחון מה קרה לפנים של קניה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם הראפר הצבעוני - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר ווסט מאז שהיה צעירון חייכן ועד לבחור הזועם מול העדשה שהוא כיום. קשוח? רק כשאתה מיסטר קרדשיאן.


וואלה! סלבס היתה בורחת אם היתה נתקלת בקניה ברחוב. רק שלא יכה אותה!


עוד מתיחות פנים: פיבי מ"חברים" | ריאן ריינולדס | בלייק לייבלי | אמה ווטסון

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully