וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו-פלסטינית: סלינה גומז מתפללת למען עזה

שירות וואלה! סלבס

19.7.2014 / 18:49

אחרי ריהאנה, גם סלינה גומז מסתבכת עם ציוץ תמיכה בפלסטין. אך הפעם גומז לא מוחקת ולא מתנצלת, אבל טורחת להסביר את עצמה לאחר שעוררה סערה. וואלה! סלבס פוליטית

סלינה גומז לובשת ורסצ'ה. GettyImages
הסתבכה עם היהודים. סלינה/GettyImages

נראה שסלינה גומז לא למדה דבר ולו חצי דבר מחברתה ריהאנה על איך לא לדחוף את האף שלה לענייני פוליטיקה, או שמא היא לא ממש שמה קצוץ. ארבעה ימים אחרי סערת ציוץ התמיכה של ריהאנה בפלסטין, שכזכור, נמחק מהר יותר משנכתב, מקבל הצד הפלישתנאי חיזוק חדש. הפעם, בדמותה של כוכבת הפופ סלינה גומז. אממה, בניגוד לרירי, האקסית של ג'סטין ביבר לא מתחרטת ולא מוחקת.

היום (ש'), לפנות בוקר, ניצלה גומז את חשבון האינסטגרם הפרטי שלה כדי להתערב בסכסוך הישראלי פלשתינאי וכתבה "בבקשה תתפללו למען המשפחות והילדים היום, ותזכרו תמיד מה הכי חשוב בחיים. אנחנו כאן כדי לעזור, לתת השראה ולאהוב. תשנו את המצב". לסיום, הוסיפה הגברת את ההאשטג "אנחנו הדור הבא". לא כל כך בטוח אחרי הציוץ הזה.

הפוסט מעורר המחלוקת צורף לתמונה עם הכיתוב "זה עניין של אנושיות. תתפללו למען עזה". אחרי עמוד האינסטגרם של גומז בת ה-21 עוקבים למעלה מ11 מיליון איש, שתוך שעות ספורות גרמו לפוסט המדובר לזכות במלעלה מחצי מיליון לייקים ו80 אלף תגובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ שהסתבך./מערכת וואלה!, צילום מסך

בין התגובות הבולטות נשמעו קולות מאוכזבים של מעריצים ובעיקר מעריצות ישראליות ויהודיות מרחבי העולם, שהגיבו באנגלית ועברית בוטה נגד הזמרת ונגד עמדתה בעניין. חלק מהגולשים, אף קראו לזמרת לבקר בישראל ולראות את שגרת חייהם של תושביה תחת מתקפות הטילים, "את רצינית סלינה? הפוסט הזה יוצא נגד כל המעריצים היהודים שלך. אני כל כך פגועה ונגעלת עכשיו", כתבה מעריצה בשם ניקול.
מעריצה אחרת ,בשם לילי, כתבה קצר וקולע : Unfollowed (לא עוקבת), כאשר אחרים ניסו להגן על הזמרת ועל ניסיונה לקרוא לשלום. תגובות נוספות כמובן תמכו בזמרת וקראו להתפלל למען עזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצי התנצלות./מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שהלחץ החברתי עשה את שלו. חמש שעות לאחר פרסום הפוסט הסוער, העלתה סלינה תמונה נוספת לחשבון שלה בניסיון להרגיע את הרוחות, תוך כדי שהיא מבהירה,"וכמובן, בשביל שיהיה ברור, אני לא בוחרת צד, אני מתפללת למען אנושיות ושלום לכולם". אה, אוקיי.

גם וואלה! סלבס לא בוחרת צד בסכסוך של ג'סטין וסלינה, אבל משום מה היא מצליחה להבין למה הוא גלגל אותה מכל המדרגות פעם אחר פעם. אופסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully