וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב: "להשאיר מאחור את מלחמות האחים"

וואלה! סלבס

17.7.2014 / 0:01

הזמרת ההריונית לא התאפקה וצירפה להודעה על ביטול הופעה גם מסר אישי שכולו תקווה לרגיעה. "נכמר הלב, גלו חמלה איש אל רעהו", כתבה טייב - והותקפה כמובן. וואלה! סלבס רגישה

נינט טייב. חן ושגל,
שיבוא שלום עלינו. נינט טייב/חן ושגל

בימים שבהם יש אמנים ישראלים שמעדיפים לגנות קבוצות פוליטיות שונות ולעורר מריבות בין אזעקה לאזעקה, ישנם כאלה שמעדיפים להעביר מסר של פיוס. נינט טייב אמנם עדיין לא הגיעה להפתיע את יושבי המקלטים שבדרום (זה כנראה ההיריון, שמכריח אותה לנקוט משנה זהירות) - אך לא חששה להביע את דעתה על המצב המתוח בפומבי, באמצעות עמוד הפייסבוק שלה.

הכל קרה כי לאור ירי הטילים מקריית גת הדרומית (עיר הולדתה של טייב) ועד לחדרה - הוחלט לבטל את הופעתה הקרובה של נינה בעיר פתח תקווה. אל ההודעה הרשמית על הביטול, צירפה נינט גם כמה מילים אישיות. "המצב לא מאפשר לקיחת סיכונים", הסבירה, "כואב לי מאוד על כל המתרחש במדינה שלנו. אזרחים החיים בפחד מתמיד, המשפחות שלנו, של כולנו ואנשים חפים מפשע המשלמים בחייהם. נכמר הלב".


עוד סיפורי סלבס:
ריהאנה מסתבכת בגלל ציוץ פרו-פלסטיני
עקבו אחרי האינסטגרם של וואלה! סלבס
חינינה: כל הפרטים על החינה של נינט טייב

סטטוס של נינט טייב. פייסבוק, צילום מסך
אהבה, אמן. הסטטוס של נינט/צילום מסך, פייסבוק

"זה זמן להתאחד ולגלות חמלה איש אל רעהו. בואו נשאיר מאחור את השנאה ומלחמות האחים שנוצרות פה כל שעתיים", כתבה הזמרת המאורסת, "הלוואי ויגיע השקט לכולנו. לכולם. אהבה ושלום, נינט". אכן, מסר של שלווה.

כצפוי, בתגובה לסטטוס האישי התקבלו תגובות ממעריצים תומכים, לצד כאלה שהביעו התנגדות לביטול ההופעה ולדבריה. "אנשים חפים מפשע? את מתכוונת לערבים בעזה, שטובחים בנו יום אחרי יום?", נכתב בתגובה אחת, בעוד שגולש אחר ציין - "לא הפסדתם כלום. נינט פקידת רס"ר ממחנה נתן", כשהתייחס לשירותה של הזמרת בצה"ל. ההערה האחרונה, כנראה הכעיסה את אחותה הצעירה של נינה, סופי טייב, שכתבה בתגובה כי "פקידת רס"ר זה אחלה למרות שזה לא היה תפקידה. כי אתה בטח באמצע מארב עכשיו לא? אידיוט". אאוץ', הכי אחווה.


וואלה! סלבס רוצה לעשות שלום מהלב. כולנו יחד, כמו שכוכבת הילדים שושה זימרה בניינטיז.


רכלו על הדברים של נינט בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully